مردم آذربایجان پیشقراول و لنگرگاه انقلاب هستند
مردم آذربایجان پیشقراول و لنگرگاه انقلاب هستند
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز لنگرگاه انقلاب است، گفت: این مردم در چند ماه پیش، راهپیمایی باشکوهی برای حمایت از انقلاب داشته‌اند.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سردار قاسم سلیمانی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: ما نمی‌دانیم به چه زبانی از مردم خوب آذربایجان و تبریز و روحیه دلباختگی شما با رهبری و ولایت و انقلاب باید تشکر کرد.

وی با بیان اینکه این دیار، دیار ۲۹ بهمن است، تصریح کرد: نقطه عطف انقلاب اسلامی در ۲۹ بهمن رقم خورده است و به حق اینجا دیار علامه‌ها، باکری‌ها، تجلایی‌ها است و در هر لحظه‌ای که انقلاب و کشور نیاز به کمک و مساعدت و حضور داشته این تبریز و آذربایجان بوده که پیشرویی کرده است و جایگاه سر ایران را حفظ کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه طبق صحبت‌های سردار رضایی،  آذربایجان و تبریز  پیشقراول و لنگرگاه انقلاب است، خاطرنشان کرد: این مردم در چند ماه پیش، راهپیمایی باشکوهی برای حمایت از انقلاب و پاسخ قاطع به آشوبگران داشته است.

وی ابراز کرد: آیا مراسم عزاداری بازاریان، صنعت‌گران، اقشار مردمی برای سردار سلیمانی را دیدید که تبریزی‌ها چه کردند و رهبری چند بار نام این خطه را بر زبان آورد.

پورمحمدی ادامه داد: ما دیروز اطلاع‌رسانی کردیم که اربعین سردار را برگزار خواهیم کرد ولی می‌بینید چه جمعیت باشکوهی در مراسم حاضر هستند؟