تاکید بر برخورد با اخلالگران حوزه سلامت در آذربایجان‌شرقی
تاکید بر برخورد با اخلالگران حوزه سلامت در آذربایجان‌شرقی
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برخورد جدی با اخلال‌گران و سودجویان از سلامت مردم گفت: باید زمینه را برای فعالیت تولیدکنندگان واقعی و خوش‌نام فراهم کنیم.

به گزارش عصرتبریز، علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی پنجشنبه شب در نشست کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم در اولویت است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیاز‌های اساسی این حوزه را شناسایی و برای هماهنگی با تولیدکنندگان به کمیته اقتصادی اعلام کند.

او با بیان اینکه مدیریت توزیع این اقلام برعهده دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، گفت: نظارت بر نحوه عرضه و توزیع این اقلام نیز به صورت مشترک توسط دستگاه‌های مسئول و طبق شیوه‌نامه مبارزه با احتکار انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین اطلاع‌رسانی درباره تولید و توزیع مواد بهداشتی و همچنین مسائل اقتصادی مربوط به پدیده کرونا را جزو وظایف کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا برشمرد و گفت: این کمیته باید به صورت کارشناسی و تخصصی تأثیرات پدیده کرونا بر اقتصاد استان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به منظور بررسی روند تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و همچنین تأثیرات پدیده کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی در استان آذربایجان‌شرقی تشکیل جلسه داد.