مصرف ۷۰ میلیون لیتر مواد ضدعفونی در تبریز
مصرف ۷۰ میلیون لیتر مواد ضدعفونی در تبریز
مدیرکل سلامت شهرداری تبریز گفت: نزدیک به ۷۰ میلیون لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی و ایمن‌سازی معابر و اماکن شهر استفاده شده است.

به گزارش عصرتبریز، محمدحسین حسن‌زاده روز دوشنبه در جلسه کمیته بهداشت ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری تبریز برای مقابله با شیوع این ویروس گفت: فعالیت ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری با تدوین دستورالعمل‌های مشخص از چهارم اسفندماه آغاز شده است و همچنان با تمام توان ادامه دارد.

وی به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و مترو نیز اشاره کرد و گفت: پیشنهاد ما استمرار تعطیلی ناوگان تا اطلاع ثانوی است و تابع هرگونه تصمیم ستاد استانی در این زمینه هستیم.

حسن‌زاده همچنین از توزیع ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و صدها هزار ماسک در بین کارکنان شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف خبر داد و عنوان کرد: به رغم گرمای هوا، فرآیند ضدعفونی تمامی محلات و بخصوص محلات آلوده تبریز ادامه دارد.

وی همچنین نظارت بر فعالیت میادین میوه‌وتره‌بار و برخورد با میوه‌ و سبزی‌فروشان متخلف و بی‌توجه‌ به توصیه‌های بهداشتی توسط کمیته بهداشت محیط و دستگاه‌های نظارتی را خواستار شد.