برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان در سال «جهش تولید»
برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان در سال «جهش تولید»
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی کانون، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت‌های ملی و بومی در زمینه مشاغل برای کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندسازی آنان و نیز کشف و معرفی استعدادهای آینده‌سازان میهن اسلامی در این عرصه از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهرواره مشاغل است.

وی تصریح کرد: شیوه‌نامه و فراخوان این مهرواره در سال گذشته تدوین شده بود که به جهت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شده و با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، با ابعاد گسترده‌تر و متناسب با اهداف این نامگذاری برگزار می‌شود.

بینش با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این مهرواره نهایت استفاده را خواهیم کرد، افزود: در صورت تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام برگزاری مهرواره مشاغل، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای مراحل مختلف مهرواره پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، معرفی مشاغل مجازی در بخش‌های فرهنگی و هنری و متناسب با علاقه‌مندی و نیاز مخاطبان و معرفی و پرورش استعدادهای این عرصه، از بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این مهرواره عنوان کرد.