بستر برای افزایش درآمد کشتارگاه تبریز فراهم است
بستر برای افزایش درآمد کشتارگاه تبریز فراهم است
مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: خوشبختانه بستر و فضا برای افزایش درآمد در سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز فراهم شده است.

به گزارش عصرتبریز، محمدعلی مولاخواه امروز در جریان بازدید از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز اظهار کرد: با وضعیت کنونی و شیوع کرونا تامین مایحتاج غذایی با کیفیت برای شهروندان یکی از اصول کتمان‌ناپذیر است که خوشبختانه کشتارگاه تبریز به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی افزود: اقدامات کشتارگاه در تمامی حوزه‌ها و انعکاس آن در رسانه‌ها حاکی از موفقیت این سازمان است که با حرکت‌های روحیه‌بخش و ایجاد امید و اعتماد در بین کارکنان خود توانسته است به این مهم دست یابد.

مولاخواه تاکید کرد: سازمان کشتارگاه تبریز هم از آن طیف سازمان‌های تلاش‌گر و زحمت‌کش شهرداری است که باید از حقوق و مزایای متناسب خدمات خود برخوردار شود که امیدواریم با همکاری بین مدیریت سازمان کشتارگاه این موضوع محقق شود.

در ادامه کریم قدرتی، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اشاره به پتانسیل‌های بالای این مجموعه، گفت: خوشبختانه بستر و فضا برای افزایش درآمد در سازمان کشتارگاه فراهم است و تیم کارشناسی این مجموعه با شناسایی ظرفیت‌های موجود و طرح ایده‌های جدید افق روشنی را برای افزایش تولید و درآمد ترسیم کرده است.

وی اظهار کرد: افزایش چشم‌گیر تولید گوشت در این مجموعه نسبت به سال گذشته با وجود شیوع کرونا جز با همت کارکنان خدوم کشتارگاه محقق نمی‌شد.

قدرتی تصریح کرد: در وضعیت کنونی تحقق بودجه در این سازمان نیز نشان از موفقیت و تلاش مضاعف همکارانم در این مجموعه است که نشان از روحیه کار و تلاش آن‌هاست.

وی با اشاره به عدم افزایش گوشت در سال جاری، ادامه داد: با مشکلات اقتصادی که پیش‌روی کشور است و تورمی که شاهد آن هستیم خوشبختانه در فصل زاد و ولد نه تنها قیمت گوشت بالا نرفته است بلکه نسبت به سال گذشته کاهش نیز داشته‌ایم.

مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز از مدیرکل منابع انسانی شهرداری تبریز خواست با توجه به فاصله طولانی این مجموعه از شهر، موقعیت حساس در تامین مایحتاج غذایی شهروندان و کار شبانه‌روزی کارکنان، نگرش خاص و ویژه‌ای به کارگران و کارکنان این سازمان از بابت حقوق و مزایا داشته باشند.

در ادامه طرفین بر همکاری‌های فی‌مابین برای بالا بردن روحیه کار و تلاش مضائف کارکنان تاکید کردند.