انتقام از نوع تراکتوری؛ وقتی همه چیز رو به آینه شد!
انتقام از نوع تراکتوری؛ وقتی همه چیز رو به آینه شد!
اتفاقاتی که در بازی شنبه شب تراکتور و نفت رخ داد، کاملا برعکس اتفاقاتی بود که در بازی رفت دو تیم رخ داده بود.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور در حالی موفق شد صنعت نفت را شکست دهد که با توجه به دو شکست متوالی در هفته‌های بیست و یکم و بیست و دوم در شرایط خوبی قرار نداشت و به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت. یادآوری اتفاقات بازی رفت دو تیم تراکتور نفت باعث می‌شد تا این نگرانی در تراکتوری‌ها به وجود بیاید که مبادا تکرار این اتفاقات، اوضاع را بدتر کند. همه چیز اما برعکس شد تا با یک برد خانگی شیرین، تراکتور از فشار و استرس هفته‌های اخیر خارج شده و به کورس مدعیان بازگردد.

جبران یک باخت پر هزینه

تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر، در آبادان یک شکست پرهزینه مقابل صنعت نفت متحمل شد. این تیم که بدون باخت و گل خورده، هفت بازی ابتدایی‌اش را پشت سر گذاشته بود، با متحمل شدن شکست از نفت، در شرایطی بسیار بد قرار گرفت. بازی برگشت اما در شرایطی برگزار شد که تراکتور اوضاع خوبی نداشت. این تیم دو بازی آخر خود را باخته بود و به گفته الهامی فشار و استرس بالایی را متحمل بود. پیروزی دو بر صفر مقابل نفت در تبریز، به خوبی نتیجه بازی رفت دو تیم را جبران کرد تا تراکتور این بار با گذر از نفت به ساحل آرامش وارد شود. این اتفاق در حالی رخ داد که تراکتور در بازی رفت بعد از ۵ برد و ۲ مساوی اولین باخت خود را کسب کرده بود اما این بار در دیدار برگشت بعد از ۲ باخت متوالی، موفق به کسب برد شد.

ساکت انتقام دنیزلی را گرفت

مصطفی دنیزلی زمانی که هدایت تراکتور را بر عهده گرفت تصور نمی‌کرد که کارش به گونه‌ای که می‌دانیم گره خورده و خیلی زود این تیم را ترک کند. این اتفاق اما رخ داد. همه چیز از بازی با نفت شروع شد. شکست غیرمنتظره مقابل نفت، تراکتور را در یک سراشیبی تند قرار داد که در نهایت به متحمل شدن دو شکست متوالی دیگر و پایان کار زودهنگام دنیزلی در تراکتور انجامید. در بازی برگشت اما تراکتور با شرایطی متفاوت به مصاف نفت رفت. این تیم برخلاف بازی رفت، شرایط خوبی نداشت، چه از نظر آمادگی فنی و چه از نظر روحی و روانی. نتیجه بازی اما به گونه‌ای رقم خورد که ساکت الهامی موفق شد انتقام دنیزلی را از نفتی‌ها بگیرد.

بازگشت به جمع مدعیان با گذر از نفت

تراکتور با کسب پیروزی مقابل صنعت نفت در هفته بیست و سوم، ۴۰ امتیازی شده و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. به این ترتیب شاگردان الهامی بار دیگر به جمع مدعیان بازگشتند تا به نوعی بازی برگشت با نفت به پلی برای گذر موفقیت‌آمیز تراکتوری‌ها از منطقه برزخ تبدیل شود. این در حالی است که پس از شکست مقابل صنعت نفت در نیم فصل اول و افت فاحشی که تیم دچار آن شد، تراکتور از کورس قهرمانی جا مانده بود.

بازگشت کاپیتان در یک بازی خاص

مسعود شجاعی در دیدار رفت دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق حواشی بسیاری به همراه داشت و با محرومیت‌هایی نیز برای ستاره سرخ‌پوشان همراه شد. جالب اینجاست که در دیدار برگشت، اتفاق یاد شده به صورت معکوس رخ داد و شجاعی پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود که به دلیل اتفاقات رخ داده شده در بازی تراکتور و گل گهر بود، در دیدار با صنعت نفت بار دیگر به میادین بازگشت و در ۲۰ دقیقه پایانی به عنوان جانشین آزادی وارد زمین شد.