به گزارش عصرتبریز، هومن افاضلی در حالی هدایت تیم ماشینسازی تبریز را بر عهده گرفت که این تیم گزینههای دیگری را برای این پست در نظر داشت. افاضلی که تا چندی پیش هدایت پارس جنوبی را بر عهده داشت اولین تجربه حضور در فوتبال آذربایجان را در حالی به دست آورده که تیم جدیدش در شرایط جالبی به سر نمیبرد.
ماشینسازی با رسول خطیبی لیگ برتر را آغاز کرد. جدایی ناگهانی خطیبی همراه شد با انتخاب احد شیخلاری. جانشین خطیبی اما در کار خود چندان توفیقی نداشت تا اینکه رضا مهاجری جای او را گرفت. مهاجری هم تنها پس از دو هفته نشستن روی نیمکت ماشین، استعفا داد تا هومن افاضلی بهعنوان چهارمین مربی ماشین در لیگ نوزدهم انتخاب شود.
این حجم از تغییرات در راس کادر فنی به خودی خود یک نقد بزرگ به مدیریت باشگاه ماشینسازی است. در کنار این نقد، نقدهای دیگری هم هستند که مدیریت باشگاه ماشینسازی را متوجه خود کردهاند. چهار مربی که تا کنون روی نیمکت این تیم نشستهاند، از نظر افکار و تواناییهای فنی هیچ تشابهی با همدیگر ندارند و مشخص است که انتخاب آنها بی هیچ سیاستی و کاملا به صورت دیمی صورت پذیرفته است.
نوع جدایی سه سرمربی قبلی ماشینسازی نیز ابهامات زیادی دارد. از جدایی ناگهانی خطیبی گرفته تا استعفای مهاجری تنها پس از دو بازی! حال افاضلی در شرایطی روی نیمکت سبزهای فوتبال آذربایجان نشسته که جزو گزینههای آنها به شمار نمیرفت. این که چگونه یک شبه این اتفاق صورت گرفت، روی کاغذ مبهم است اما اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه حاکی از آن است که در پشتپرده اتفاقات غیرفوتبالی نیز در جریان هستند.
خاقان
تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۳۹۹بیست سال پیش فاتحه ی فوتبال آذربایجان خوانده شده است. خدا رحمتش کند.
داود
تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۹با این اوصاف فاتحه فوتبال آدربایجان باید خونده بسه
تبریزلی
تاریخ : ۲۵ - تیر - ۱۳۹۹زنوزی اختیاری از خودش ندارد.
او دستورات ششگلانی و سعید عباسی و رفقایش و مافیا را اجرا میکند و فقط یک نماد هست.
تراختور و ماشین به هیچ وجه باشگاه خصوصی نیستند و بلکه کاملا عمومی هستند و افراد غیر ورزشی زیادی برای این تیم تصمیم می گیرند و اهداف دیگری دارند.
درود به غیرت و شرفتان که حقایق را آشکار می کنید.