به گزارش عصرتبریز، رسول موسایی در حاشیه جلسه امروز مدیران شهرداری تبریز که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز تلاش کردهایم که بخش اعظمی از املاک شهرداری را که از یاد رفته و یا در تصرف اشخاص بود، جمع آوری و در سیستم ثبت کنیم.
او افزود: در سه سال اخیر بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان در حوزه املاک شهرداری ساماندهی و نظمدهی شده است.
قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه امروز عملیاتی کردن ساماندهی املاک شهرداری در تمام مناطق ۱۰گانه آغاز شد، گفت: این ساماندهی بصورت پایلوت در مناطقه ۹ و ۴ اجرا شده بود و از امروز به سایر مناطق نیز ابلاغ شد تا در مدت زمان یک ماه، ساماندهی املاک را عملیاتی کنند.
او اضافه کرد: در راستای شفافیت و هوشمندسازی مجموعه، در کنار حوزه املاک سایر حوزهها از جمله ماشینآلات و مالی نیز که نیاز به بایگانی و ثبت سوابق دارد، ساماندهی خواهد شد.
قائم مقام شهرداری تبریز اضافه کرد: شهرداریها به دلیل تعدد وظایف و امور جاری خود، نیازمند هوشمندسازی هستند تا داشتههای مجموعه در یک سیستم یکپارچه تجمیع شود.
او افزود: بر این اساس، اطلاعاتی از جمله ماشینآلات و چک هایی که از شهروندان تحویل میگیریم به صورت هوشمند در سیستم ضبط و ثبت میشود تا بتوانیم همیشه به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم.