کشورهای همسایه مقصد لبنیات آذربایجان‌شرقی
کشورهای همسایه مقصد لبنیات آذربایجان‌شرقی
سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌شرقی گفت: محصولات لبنی این کارخانه به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان و قطر صادر می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، احد فلاحی امروز در سومین نشست شورای ارتباطات پگاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: روزانه ۳۵۰ تن دریافت شیر خام داریم که پس از آزمایشات لازم وارد چرخه تولید می‌شود و در نهایت در قالب ۴۰ محصول در بازار ارائه می‌شود.

او افزود: کمیته با کارگروه‌های تخصصی در شرکت ایجاد شده است و سیاست مبنی بر این است تا هر ماه شاهد تنوع محصول با برند این شرکت داشته باشیم.

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان با اشاره به سال جهش تولید، اظهار داشت: در اولین ماه فعالیت در اینجا با افزایش ۳۰ درصدی فروش محصولات را داشتیم که در شهریورماه نیز مبلغ ریالی آن به ۶۰ میلیارد تومان رسید.

او با تاکید بر اینکه رویکرد ما نوآوری و عرضه محصولات جدید است، تصریح کرد: نقش اصحاب رسانه در جهش تولید و آگاهی‌رسانی نسبت به پوکی استخوان و معرفی کالای ایرانی بسیار پُراهمیت است.

فلاح خاطرنشان کرد: شرکت پگاه آذربایجان‌شرقی در ارزش صادرات رتبه اول را کسب کرده است.

او با اشاره به اولویت‌های پگاه آذربایجان‌شرقی بیان داشت: به دنبال کاهش ضایعات و مصرف انرژی، نوسازی و افزایش صادرات و توسعه بازارهای داخلی و کسب حداکثری رضایتمندی مشتریان، تنوع محصولات، افزایش مزیت‌های رقابتی در شرکت هستیم و جزو اولویت‌های ما است.

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان در پاسخ به سوالی در رابطه با راه‌اندازی فروشگاه زنجیره‌ای پگاه، خاطرنشان کرد: در تبریز دو فروشگاه زنجیره‌ای پگاه وجود داشت که یکی از این فروشگاه‌ها بسته شد ولی با رایزنی‌های انجام گرفته، فروشگاه‌ها باز خواهد شد و همچنین یک هایپر بزرگ در نزدیک کارخانه با قیمت همکاری باز خواهد شد.

او اضافه کرد: چند نوع گرید در دریافت شیر خام وجود دارد که این شاخص‌سازی برای استاندارد شیر در شیرهای استریل و فری پک متبلور بوده و اینکه در جامعه رواج یافته است که شیرهای پگاه از کیفیت پایینی برخوردار است، درست نیست.

فلاحی از انجام آژمایش‌های متعدد بر روی شیرهای دریافتی نیز خبرداده و گفت: ۱۱ آزمایش در مرحله ورود شیر به کارخانه انجام می‌گیرد و اگر این ۱۱ آزمایش تائید نشود قبول نخواهد شد.

شرکت پگاه آذربایجان‌شرقی در سال ۱۳۳۹ در خیابان پاستور تبریز راه‌اندازی شده و برند پگاه تبریز یک برند ۶۰ ساله با ۴۰ محصول است.