بلاتکلیفی دو تراکتوری در روز پایانی نقل و انتقالات
بلاتکلیفی دو تراکتوری در روز پایانی نقل و انتقالات
پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعت 24 امشب بسته می‌شود.

به گزارش عصر تبریز، نقل و انتقالات فوتبال ایران تا به امروز با جابجایی ۱۶۲ بازیکن در ۱۶ تیم لیگ برتری دنبال شده و اکنون در فاصله تنها ساعاتی باقی مانده به پایان این مهلت، همه در انتظار مشخص شدن تکلیف بازیکنان باقیمانده هستند. بر اساس اعلام سازمان لیگ پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعت ۲۴ امشب بسته می‌شود و باید دید چه انتقال جذابی در ۱۶ تیم لیگ برتر شکل خواهد گرفت. در میان بازیکنانی که هنوز تکلیف شان برای فصل آینده مشخص نشده نام دو بازیکن فصل گذشته تراکتور نیز دیده می شود.

بازیکن سابق ذوب آهن بعد از حضور در لیگ روسیه و در شرایطی که موردتوجه پرسپولیس قرار داشت، سر از تراکتور در آورد و در تبریز نیز فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی کسب نکرد. او در روزهای اخیر با این باشگاه به مشکل خورده و شایعه جدایی و انتقال به تیم دیگری از سوی او داغ شده و باید دید در فاصله زمانی باقی مانده این تصمیم از سوی او نهایی خواهد شد یا به همکاری در جمع تراکتوری‌ها ادامه می‌دهد.

رضا شکاری

مدافع فصل گذشته تراکتور نیز بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه، عزم حضور در فوتبال اروپا کرد اما در این راه پیشنهاد پرسپولیس نیز او را غافلگیر کرد و البته پاسخ روشنی با توجه به توافق صورت گرفته با تراکتور به آن نداد. با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات و تیم‌های خواهان داخلی شاید او نیز باب مذاکره با این تیم‌ها و حتی شاید تراکتور را هم باز کند. هر چند او همچنان مصر به حضور در فوتبال اروپاست و امیدوار به دستیابی به موفقیت بزرگ در مسیر هدفش.

ایمان سلیمی