جذب سرمایه‌گذار در کشتارگاه تبریز پررنگ‌تر می‌شود
جذب سرمایه‌گذار در کشتارگاه تبریز پررنگ‌تر می‌شود
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های مشارکتی کشتارگاه پررنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش عصرتبریز، کریم قدرتی در جلسه معارفه مدیر جدید سرمایه‌گذاری کشتارگاه، اظهار داشت: به یاری خدا سعی خواهیم کرد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های مشارکتی در کشتارگاه پررنگ‌تر شود.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در کشتارگاه صنعتی تبریز وجود دارد، باید در چارچوب اولویت‌ها از قابلیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذار برای پیشبرد پروژه‌های هدف این سازمان استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری را از اولویت‌های سازمان دانست و اظهار داشت: امروز کشتارگاه تبریز توانسته با مراکز علمی و فناوری همکاری‌های موثری داشته باشد و گام‌های خوبی در بکارگیری علوم و فنون نو و بروز بردارد.

قدرتی اضافه کرد: آغاز همکاری سازمان کشتارگاه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نمونه بارزی است که بحمدالله با موفقیت‌های شایان ذکری همراه بوده و در مرحله عملیاتی است.

وی تصریح کرد: توسعه فروشگاه‌های سطح شهر و جذب پیمانکاران فعال و درستکار در این زمینه باید در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و روزبه‌روز شاهد پویایی و مدیریت کیفیت و قیمت گوشت باشیم.

وی در پایان امیرحسین عظیمی را به سمت مشاور مدیرعامل در امور کشتار و مدیر سرمایه‌گذاری و قراردادهای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز منصوب کرد.