معرفی برگزیدگان چهارهمین جشنواره ابوذر در آذربایجان‌شرقی
معرفی برگزیدگان چهارهمین جشنواره ابوذر در آذربایجان‌شرقی
چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی امروز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش عصرتبریز، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌شرقی با شناخت نفرات برتر در بخش‌های مختلف امروز در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز به کار خود پایان داد.

بر اساس رای هیات داوران جشنواره، کتایون حمیدی خبرنگار فارس در بخش گفت‌وگو رتبه برتر را کسب کرد. وی همچنین در ششمین جشنواره ابوذر کشور موفق به کسب رتبه سوم مصاحبه از بین ۱۹ هزار اثر رسیده به این جشنواره شده بود.

همچنین معصومه درخشان خبرنگار فارس نیز در این بخش شایسته تقدیر شد.

سعید قاسمی از شهرستان اهر و خبرگزاری صدا و سیما در بخش عکس، برتر شناخته شد وی نیز مقام دوم جشنواره ملی ابوذر را نیز کسب کرده و عکس مریم یوسفی از خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» و مینا نوعی اقدم از خبرگزاری مهر منتخب معرفی شد.

عکس علی بابایی از شهریار نیوز نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش گزارش جشنواره، مهین انتظار از خبرگزاری صدا و سیما عنوان برتر را کسب کرد.

در بخش تیتر سعید عبدی از سایت ورزش سه عنوان برتر را بدست آورد و تیتر بهنام عبداللهی از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شد.

بر اساس رای هیات داوران جشنواره، جایزه بخش یادداشت برتر نیز به صورت مشترک به حمید قدسی آذر از پایگاه خبری آناج و محمدامین خوش نیت از پایگاه خبری آذرقلم رسید، یادداشت فرزاد ملازاده از روزنامه ایران نیز عنوان شایسته را کسب کرد.

در بخش اثر چند رسانه ای نیز اثر رضا سرباز برتر شناخته شد و در بخش چند رسانه ای فضای مجازی اثر محسن نمازی شایسته تقدیر معرفی شد.

آثار منتخب جشنواره نیز به قرار زیر است:

خبر منتخب مهدی کاظم زاده از خبرگزاری تسنیم، تیتر لیلا جلیلی از خبرگزاری ایسنا، گزارش منتخب مشترک فرناز پورعباس از آناج و فائزه قره پور از خبرگزاری ایسنا، یادداشت منتخب سیده فاطمه مرتضوی از پایگاه خبری نوبر، در بخش گفت و گو به صورت مشترک محمد سهرابی از پایگاه خبری نصر و خبرنگاری از تبریز بیدار انتخاب شد.

صفحه آرایی منتخب به پری خیرخواه از نشریه تدبیر فردا رسید و در بخش چند رسانه ای عنوان منتخب را گروه جهادی و رسانه ای افق مهربانی کسب کرد، صفحه آرا نشریه صدای زنان شادی وثوقی نیز شایسته تقدیر شد.

در بخش کاریکاتور نیز عاطفه یاریان از نشریه عصر آدینه شایسته تقدیر شد.

در این جشنواره همچنین اعظم قربانی از خبرگزاری صدا و سیما تجلیل ویژه شد.