قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان در برقراری آرامش
قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان در برقراری آرامش
امام جمعه تبریز از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقراری آرامش و امنیت در استان آذربایجان‌شرقی و منطقه قدردانی کرد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در آئین تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: دلاورمردان گمنام و سربازان گمنام امام زمان و فرزندان غیور و مؤمن و متعهد و شجاع اخلاق مدار جمهوری اسلامی چمدان پر افتخار و ارزشمند یاوران گمنام حضرت بقیه الله اعظم را بر سینه خود دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افتخار برای شما بس است که به صورت گمنام و شبانه روزی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام سکوت نکرده و به مبارزه با آنان ادامه می‌دهید.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما به برکت تلاش‌های شما بزرگواران است. درود بر خانواده‌ها و همسران فرزندان و مادران شما که پشتیبان تان بوده و سختی‌ها و دشواری‌های حوزه امنیتی را به جان خریده و به واقع کلمه در این امنیت و ثبات اصطلاح خانه امن ایران تنها خودتان و خانواده‌هایتان نیز سهیم هستند.

آل‌هاشم افزود: بهترین مجاهدت‌ها با خداوند متعال و حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله است. سربازان گمنام امام زمان از جمله مدافعان واقعی نظام اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن هستند و شبانه روز در داخل و خارج از کشور در اقصی نقاط کشور و مناطق محروم همواره در حال رصد تحرکات دشمنان در حوزه‌های مختلف جنگ نرم و سخت هستند.

امام جمعه تبریز گفت: یکی از محصولاتی که در کمال انسان‌ها نقش اساسی دارد امنیت است، به اعتقاد متفکران و صاحب‌نظران نیازهایی است که بشر به آن محتاج است؛ از دیدگاه آیات و روایات اسلامی نیز امنیت خداوند متعال برشمرده شده است. با ملاحظه متون و احکام دینی، اهمیت امنیت اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: شما عزیزان خلعت برازنده سرباز گمنام امام زمان را از امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گرفته‌اید. این هدیه بزرگ از امامین به شماست که با تلاش بی‌وقفه خود، خواب را برای دشمنان حرام کرده‌اید تا ما آسوده بخوابیم.

آل‌هاشم ادامه داد: برخی از عزیزان اطلاعاتی غریبانه شهید می‌شوند تا در کشور با آرامش زندگی کنیم، اقتدار اطلاعاتی و امنیتی امروز نظام مرهون مجاهدت و تلاش مخلصانه است.

وی افزود: آرامش و امنیت نظام جمهوری اسلامی ماحصل تلاش سربازان گمنام در داخل و خارج کشور است به گونه‌ای که حتی ازدواج‌شان را نیز در هماهنگی با سازمان کاری انجام می‌دهند. این میزان از محدودیت‌ها برای هر کسی قابل قبول و تحمل نیست و این موارد گویای حساسیت و ظرافت کاری نیروهای امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: اگر فداکاری‌های بی سر و صدای خانواده نیروهای امنیتی نباشد قطعاً کیفیت تلاش سربازان گمنام به این اندازه نخواهد بود و نقش همسران و فرزندان نیروهای امنیتی در موفقیت‌های این طیف کمتر دیده شده است.

وی در پایان مجدداً از طرف مسئولین و مهمانان حاضر در مراسم از تلاش‌های پرسنل و مدیریت اداره کل اطلاعات استان در ایجاد آرامش در سراسر منطقه و استان آذربایجان‌شرقی صمیمانه سپاسگزاری کرد.