به کسی قول نگه داشتن ماشین را نداده‌ام
به کسی قول نگه داشتن ماشین را نداده‌ام
سرمربی تیم ماشین سازی معتقد است که تلاش خودش را برای ماشین می کند حتی اگر در فوتبال محو شود.

به گزارش عصرتبریز، تیم‌های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. صحبت‌های علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید:

از بازگشت به خانه خوشحالم

از مردم خوب آذربایجان تشکر می‌کنم و تمام کسانی که برای این فوتبال زحمت کشیدند. بعد از مدت‌ها به خانه خودم برگشتم. آرزوی این را داشتم که بار دیگر با حضور در تبریز برای تیم قدیمی‌ام، ماشین فعالیت کنم. من اگر در این فوتبال علیرضا اکبرپور شدم به کمک تیم ماشین‌سازی بود.

به کسی قول نگه داشتن تیم را نداده‌ام

شرایط جدول را همه می‌دانند. همیشه یک امیدی هست که همه چیز را عوض می‌کند. انشالله شرایط فراهم شود تا به موفقیت برسیم. به بچه ها هم گفتم برای ما لیگ از این بازی شروع می‌شود و اصلا به جدول نگاه نمی‌کنیم. سعی‌مان این است که شخصیت تیم که زیر سوال رفته را عوض کرده و جایگاه ماشین را به حالتی که شایسته است برگردانیم. شرایط سخت است و کسی هم از من قول نگه داشتن تیم را نگرفته است. من تلاش خودم را برای ماشین می‌کنم حتی اگر در فوتبال محو شوم. بعد از حضور در ماشین به من گفتند که آنجا فوتبالت تمام می‌شود که من در جواب گفتم فوتبالم را از ماشین شروع کردم و عیبی ندارد که آنجا هم تمام کنم.

من در فوتبالم همیشه عاشق گل زدن بودم

هر مربی سعی می‌کند عاقلانه عمل کند. جام حذفی نیست که بگوییم باید حتما این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم. سعی‌مان برگرداندن روحیه بچه‌ها و رفع نقاط ضعف است. تلاش می‌کنیم در بازی فردا گل نخوریم و گل بزنیم. من در فوتبالم همیشه عاشق گل زدن بودم در تیم‌های دیگر هم همیشه فوتبال تهاجمی را دوست داشتم. در شرایط فعلی اما باید اول سعی کنیم که گل نخوریم.

به ماندن امیدوار هستیم

با تمام توان کار می‌کنیم و اگر خدا بخواهد و بچه‌ها چیزهایی که خواستیم را در زمین نشان دهند می‌مانیم. نه ما و نه بازیکنان تحت فشار نیستیم و شرایط این‌گونه است. سعی‌مان درست کردن نظم و انسجام تیمی است. از موقعی که من آمدم متوجه شدم که بجز مسائل فنی باید یکسری چیزهای دیگر را درست کنیم که برای من مهمتر از بقا هستند. ما هم به ماندن امیدوار هستیم ولی هیچ قولی نمی‌دهیم. جذابیت فوتبال این است که هیچ وقت نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد. یادم هست که بهمن کرج یک بار قهرمان لیگ شد ولی در پایان فصل به دسته پایین سقوط کرد.