نخستین اجرای نمایشی مجسمه نقره ای در آستانه عید در سطح خیابان های آذربایجان شرقی
نخستین اجرای نمایشی مجسمه نقره ای در آستانه عید در سطح خیابان های آذربایجان شرقی

اجرای نمایش مجسمه نقره ای در ۵ تقاطع هوشمند به صورت نمادین برای رانندگان و شهروندان در آستانه عید نوروز در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

عصرتبریز:  اجرای نمایش مجسمه نقره ای در ۵ تقاطع هوشمند به صورت نمادین برای رانندگان و شهروندان در آستانه عید نوروز در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان ترافیک با اعلام این خیر گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسائل شهری از دغدغه های اصلی سازمان ترافیک می باشد ودر این راستا سازمان همواره اجرای برنا مه های فرهنگی وآموزشی رادر اولویت قرار داده است.

اسحقی ضمن اشاره به سنگینی ترافیک در روزهای پایانی سال وضرورت برقراری نظم ترافیکی گفت: با هدف فضاسازی و الزام شهروندان به قانونمداری با زبان هنر اقدام به برگزاری نمایش مجسمه ای نموده است.

وی افزود: عوامل نمایش به همراه عوامل محترم راهنمایی ورانندگی در پنج تقاطع هوشمند، باغشمال، شریعتی، جانبازان، قاضی و تقاطع شریعتی ولیعصر مستقر و ضمن نظارت و ثبت تصاویر از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری تبریز به تشویق، تذکر و ترغیب شهروندان به رعایت قوانین می نمایند.

کارگردان گروه نمایشی نیکا و تئاتر مجسمه ای نیز با اشاره به فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی استان گفت:هدف ازاجرای تاتر نمایش درسطح شهر ایجاد نظم  مقررات راهنمایی ورانندگی تاشهروندان قوانیین را رعایت کنند.

هادی علیپور افزود: ۱۰نفر ازهنرمندان تاتر که با همکاری معاونت حمل ونقل و پلیس محترم راهور، سازمان ترافیک از ۲۲تا۲۴اسفند ازساعت ۱۷ الی۲۰ در۵تقاطع چهارراه شریعتی، باغشمال،۱۷شهریور، ولیعصر، فلکه دانشگاه درسطح شهر اجرا می شود.

وی گفت: در این حرکت نمایشی هنرمندان جوان تبریز به جای چراغ قرمز و سبز برای مردم و رانندگان عبور از چراغ سبز و ایست در چراغ  قرمز را نشان می دهند.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت با استقبال مردم مواجه شده و مردم در شلوغی روزهای پایانی سال به احترام این حرکتهای نمایشی و آموزشی منتظر سبز شدن چراغ برای عبور از چهار راه بودند.