رفع مشکلات مردم در چارچوب مدیریت جهادی میسر است
رفع مشکلات مردم در چارچوب مدیریت جهادی میسر است
وزیر کشور با بیان اینکه رفع مشکلات مردم در چارچوب مدیریت جهادی میسر است، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با پدیده‌ای مانند حاشیه نشینی استفاده کنیم.

به گزارش عصرتبریز، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه به استان سمنان برای حضور در مراسم معارفه استاندار این استان در دیدار با نماینده فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، اظهار کرد: هیچ کاری را نباید نشدنی بدانیم همانطور که ملت ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند که اهل انجام دادن کارهای نشدنی هستند.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم هر کاری با حمایت الهی و توکل به اراده الهی شدنی است، ابراز کرد: رفع مشکلات مردم در چارچوب مدیریت جهادی میسر است.

وزیر کشور بیان کرد: ایجاد فرصت از دل تهدیدها با نگاه جهادی در سال‌های اخیر سبب شده تا توفیقات خوبی را در کشورمان به دست بیاوریم.

وحیدی با بیان اینکه ما باید با آباد کردن نقاطی که مردم به دلیل مشکلات مجبور به مهاجرت به شهرها و ایجاد حاشیه‌نشینی شده‌اند، زمینه مهاجرت معکوس آنها را فراهم کنیم، ابراز کرد: سمنان از جمله استان‌های مستعد در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و کشاورزی و گردشگری است که باید به ظرفیت‌های توسعه‌ای آن نگاه ویژه‌ای داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات این استان، گفت: یکی از جدی‌ترین مسائل مرتبط با استان کم آبی و خشکسالی است که سبب شده تا مردم با دشواری‌هایی روبرو شوند.

حجت ‌لاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه کمبود آب سبب بی رغبتی سرمایه گذاران برای تولید در استان سمنان می‌شود، بیان داشت: باید کاری صورت داد تا شرایط پروژه‌های انتقال آب به خوبی صورت گیرد لذا از مسئولان انتظار است که در این راستا توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت خوب تولیدی است، افزود: باید با برنامه ریزی بتوانیم در دولت جوان انقلابی که در رأس آن حجت‌الاسلام رئیسی قرار دارد، از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بیکاری را کاهش دهیم.

گفتنی است؛ سید محمد رضا هاشمی به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد.