ارتقای سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی اولویت باشد
ارتقای سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی اولویت باشد
ارتقای سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی، موضوعی بود که در دیدار فرمانده سپاه عاشورا با شهردار تبریز مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش عصرتبریز، عباس رنجبر، شهردار تبریز در دیدار سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: در نظام مقدس مبتنی بر اسلام، داشتن مسئولیت، بار سنگینی است که بر دوش افراد گذاشته می‌شود و تنها در صورتی می‌توان رضایت خداوند و مردم را جلب کرد که متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت بدون هیچ ملاحظه‌ای انجام خواهد شد، افزود: قطعا در مسیری که پیش رو داریم، نیازمند همفکری و یاری مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه عاشورا هستیم.

سردار عابدین خرم نیز در این دیدار تشریح کرد: در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره تلاش دشمنان و بیگانگان این بوده که در قالب عملیات روانی، با زیرسوال بردن خدمات نظام و عملکرد دستگاه‌های مختلف، بین مردم و حاکمیت فاصله و بی‌اعتمادی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: البته بخشی از بی‌اعتمادی موجود در جامعه نیز به عملکرد گاها ضعیف مسئولان خودمان برمی‌گردد که برخی اوقات ناخواسته نتوانسته‌اند به قدر کافی رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف جلب کنند.

سردار خرم با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان باید در اولویت دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری باشد، گفت: مردم شریف ما لایق بهترین‌ها هستند؛ از همین رو باید تلاش کنیم با ارائه بهترین عملکرد خود، سرمایه اجتماعی اعتماد مردم را ارتقا دهیم.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید تبریز، ابراز کرد: امیدواریم مجموعه شورا و شهرداری در این دوره خدمات ارزنده‌ای برای شهروندان ارائه کنند و شاهد شکوفایی باشیم.