سرانه ورزشی در برخی مناطق تبریز صفر است!
سرانه ورزشی در برخی مناطق تبریز صفر است!
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز با بیان اینکه در برخی مناطق  سرانه ورزشی صفر است، گفت: به منظور رفع این مشکل می توان از فضای مدارس مخصوصا در حوزه بانوان بهره مند شد.

به گزارش عصرتبریز، پرویز هادی در نشست  کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ضمن گرامی داشت هفته تربیت بدنی، با بیان اینکه دست بدست هم بدهیم در حوزه ورزش گام های بسیار خوبی برداشته شود، اظهار کرد: باید در عمل نشان دهیم که برای قهرمانان شهرمان ارزش قائلیم.

وی افزود: البته مجموعه شهرداری تبریز در این خصوص تاجایی که در توان دارد سنگ تمام می گذارد و طی یکسال گذشته همکاری های لازم را داشته اند.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی با تلاش و از خودگذشتگی به دنبال کسب افتخار برای کشورمان هستند، افزود: امیدواریم روزی برسد که ورزش به جایگاه اصلی خود برسد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر موضوع مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان و جانبازان خاطرنشان کرد این موضوع در دوره های گذشته نیز تاکید شده و حتی مصوباتی در این رابطه داریم که تا کنون اجرایی نشده، البته پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: در رابطه با مناسب سازی اماکن ورزشی تلاش داریم در سه سال باقی مانده مجموعه ورزشی مختص معلولان و جانبازان در تبریز ایجاد شود.

هادی با اشاره به موضوع توسعه ورزش همگانی و سرانه ورزش در شهر، بیان کرد: امروز شناسنامه همه پارک های موجود در شهر استحصا و فضای خالی پارک ها مشخص شده است و از این موضوع می توان برای ارائه خدمات ورزش همگانی بهره مند شد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق تبریز سرانه ورزشی صفر است، ادامه داد: به منظور رفع این مشکل می توان از فضای مدارس مخصوصا در حوزه بانوان بهره مند شد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر توجه به توسعه ورزش های آکادمیک، خاطرنشان کرد: باید با توسعه آکادمی های ورزشی و توجه به ورزش های پایه ای به سمت شناسایی استعدادها گام برداریم.

وی اضافه کرد: آکادمی ورزش های رزمی در فرهنگسرای الغدیر شروع به کار کرده است.