اهدای کتاب و شاخه گل به دانش آموزان در محلات تبریز
اهدای کتاب و شاخه گل به دانش آموزان در محلات تبریز
مزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از سوی معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان در محلات تبریز بسته فرهنگی و شاخه گل اهدا شد.

به گزارش عصرتبریز، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این اقدام در راستای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام شده است، گفت: این اقدام در روزهای آینده در مدارس و دانشگاه های این شهر ادامه خواهد داشت.

حسن گلی

حسن گلی، با اشاره به ابراز خرسندی و استقبال مردم محلات تبریز به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های آنان از این حرکت فرهنگی، افزود: استقبال خوب و اشتیاق نوجوانان و دانش‌آموز از دریافت کتاب، مبین ضرورت کار فرهنگی با موضوع کتاب در مدارس و مراکز آموزشی به خصوص در مناطق کم برخوردار است.

اهداء‌کتاب به خانواده‌ها در محلات تبریز

وی اظهار داشت: برنامه های سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران امسال با شعار «ما همانیم که می خوانیم» از ۲۱ تا ۲۸ آبان و همزمان با سراسر کشور در تبریز و شهرستانهای استان در حال برگزاری است.

گلی، ادامه داد: در این دوره ۱۰۳ برنامه علمی، فرهنگی، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و برپایی نمایشگاه در ۱۹ شهرستان آذربایجان شرقی با محوریت عمومی و مردمی تر کردن این برنامه ها، برگزار می شود.