نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند
آخرین روز مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی با حضور شهردار تبریز برگزار و نفرات برتر این دوره برای حضور در تیم ملی معرفی شدند.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز در حاشیه مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم ملی ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار شهروندان فهیم تبریزی و برگزاری این مسابقات کشوری در بام تبریز گفت : نوع نگاه مدیریت شهری در رابطه با حوزه ورزش، توجه به همه رده های سنی و تمامی رشته های ورزشی است و در این راستا و انجام تعاملات خوب با هیأت ورزشی امیدواریم با بسترسازی مناسب از پتاسیل شهر تبریز و همچنین استعداد های حرفه ای این شهر بیش از پیش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات موتورسواری اندورو در سطح ملی برگزار شد، افزود: شهر تبریز از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ورزش برخوردار است و رویکرد شهرداری تبریز برای سال آینده برگزاری اینگونه رقابت ها در سطح بین المللی است.

گفتنی است این مسابقات ۲۶ و ۲۷ آبان در دو کلاس اندورو و EO برگزار و در کلاس اندورو سهند زهتابی از مراغه مقام اول،مجتبی کدخدایی از مشهد مقام دوم ، امیرحسام نشانی از تبریز مقام سوم و همچنین در کلاس EO مهدی مسلمی از تبریز مقام اول سجاد موحدی از مراغه مقام دوم امید رحمتی از بناب مقام سوم را کسب کردند .

مسابقه موتورسواری