ویژه برنامه انتخاباتی «ائل گوجی» در شبکه سهند
ویژه برنامه انتخاباتی «ائل گوجی» در شبکه سهند

در شبکه استانی سهند ویژه برنامه «ائل گوجی» روز دهم اردیبهشت از اولین ساعات برگزاری انتخابات به صورت زنده پخش خواهد شد.

عصر تبریز: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همزمان با دهم اردیبهشت ماه، روز برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه های ویژه ای برای بینندگان و شنوندگان تهیه و پخش خواهد کرد.

در شبکه استانی سهند ویژه برنامه «ائل گوجی» روز دهم اردیبهشت از اولین ساعات برگزاری انتخابات به صورت زنده پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه ضمن ارتباط زنده از نقاط مختلف کلانشهر تبریز سعی خواهد کرد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و مشارکت سیاسی مردم را پوشش دهد.

ارتباط با شهرستانهایی که انتخابات مرحله دوم در حال برگزاری است، تهیه و پخش  گزارش های مردمی، تهیه گزارش از مسئولان استان، ارتباط با ستاد انتخابات استان، بحث های کارشناسی، پخش سرودهای انتخاباتی و ارتباط با مراکز استانها از جمله بخش های این برنامه می باشد. جمال پورفرج تهیه کننده، شهرام عبدی کارگردان، حسین پور/ کلانتری/ عباسیان تصویربرداران، سرافراز دستیار تهیه، محمدی صدابردار، دهقان نژاد مجری و شوقی/ خمیرگیر/ شاه محمدی/ معینی گزارشگران برنامه «ائل گوجی» هستند.

همچنین در این روز شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی نیز با ویژه برنامه انتخابات همراه شنوندگان خواهد بود. این برنامه نیز از اولین ساعات برگزاری روز انتخابات شروع و تا پایان رای گیری در ۴ نوبت کاری به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

گزارش، تلفن های مردمی، پیامک های مخاطبین، پخش سرودهای باکلام و بی کلام حماسی، بحث های کارشناسی با حضور دست اندرکاران انتخابات به صورت حضوری و ارتباط زنده تلفنی، ارتباط با ستاد انتخابات استان، ارتباط با خبرنگاران شهرستان ها و ارتباط با مراکز استان ها از جمله بخش های این برنامه می باشد و در آن سعی خواهد شد شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در سطح استان از طریق رادیو پوشش داده شود. پورامان / نوروزی / حسینی کیا و ژرفی تهیه کنندگان، رحم جو/ حسن پور/ امیری/ فرشاد /مرتضویان و فارغی گویندگان، رضوان/ وطن پرست/ صبوری/ بی شک / سربخشیان قربانی و پوریامهر گزارشگران، راحمی/ شیبانی/ حسن پور و برزگر دستیاران تهیه این ویژه برنامه می باشند.

معاونت خبر مرکز آذربایجان شرقی هم ضمن ارتباط با شبکه های سراسری، در بخش های مختلف رویدادهای خبری روز دهم اردیبهشت را پوشش خواهد داد.