ورزش همگانی جدای از ورزش قهرمانی نیست
ورزش همگانی جدای از ورزش قهرمانی نیست
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز گفت: ورزش همگانی جدای از ورزش قهرمانی نیست چرا که در بحث ورزش همگانی و استعدادیابی اکثرا موارد به ورزش قهرمانی ختم می شود.

به گزارش عصرتبریز، پرویز هاردی در چهلمین نشست کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری توسعه زیرساخت های ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است، اظهار کرد: حال حاضر ۲۰۰ پارک شناسنامه دار در تبریز وجود دارد و از این ظرفیت می توتن برای توسعه ورزش های همگانی بهره مند شد.

وی افزود: با توجه حضور مردم در پارک ها بهترین موقعیت برای توسعه ورزش همگانی است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز ادامه داد: در رابطه با توسعه زیر ساخت ها و ترغیب مردم به سمت ورزش می توان از ظرفیت نخبگان دانشگاهی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز بهره مند شد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال سلامت اجتماعی در جامعه هستیم بیان کرد: اولویت شهرداری ورزش همگانی بوده و باید مطالعاتی دقیق انجام شود تا راهکارهای مناسب برای توسعه ورزش در جامعه ارائه شود و در این خصوص می توان از ظرفیت دانشگاه بهره مند شد.

هادی با بیان اینکه سرانه ورزش در برخی مناطق تبریز صفر است، اضافه کرد: طی ماه هایاخیر طی تفاهم نامه ای شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال ۱۰ زمین خاکی ورزش فوتبال با توسط شهرداری تبریز چمن شده تا در مناطق مختلف مخصوصا مناطق محروم از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به تصویب شرکت باشگاه های ورزش شهرداری تبریز افزود: طی چند سال گذشته حوزه ورزش در تبریز متولی نداشت، اما امیدواریم با آغاز به کار شرکت بسیاری از طرح های حوزه ورزش عملیاتی شود.

هادی با بیان اینکه متاسفانه جوی در جامعه حاکم شده که مسئولان از بحث حمایت از قهرمانان ورزشی خوف می کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز تاکید کرد: ورزش همگانی جدای از ورزش قهرمانی نیست چرا که در بحث ورزش همگانی و استعدادیابی اکثرا موارد به ورزش قهرمانی ختم می شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر نگاه مثبتی در سطح کلان مدیریت شهرداری و شورای شهر حاکم بوده و شهردار تبریز به صورت جدی پسگیر مسایل حوزه ورزش است.