عرشه‌گذاری بزرگترین دهانه پل رسالت آغاز شد
عرشه‌گذاری بزرگترین دهانه پل رسالت آغاز شد
شهردار تبریز از آغاز عرشه‌گذاری بزرگترین دهانه پل رسالت خبر داد و گفت: با اتمام این مرحله از عرشه گذاری، تقاطع غیرهمسطح رسالت آماده بتن‌ریزی خواهد بود.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوای تبریز و شرایط خاص زمستانی، بتن ریزی این پروژه با لحاظ تمهیدات و رعایت اصول مورد نیاز در شرایط آب و هوایی فعلی انجام می‌گیرد.

هوشیار یادآور شد: بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت مدیریت شهری است تا ضمن رفع گرفتاری‌های ترافیکی، موجبات جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود. مسیر رسالت – دیزل‌آباد یکی از مسیرهای مهم ترانزیتی است و به واسطه تداخل گره ترافیکی شهری و ترانزیت، حوادث رانندگی در این مسیر اتفاق می‌افتد.

وی از پیگیری بدون وقفه عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: با وجود کاهش دمای هوا طی روزهای گذشته، شهرداری تبریز با همتی مضاعف در تلاش برای اتمام این پروژه و بهره‌برداری به موقع از آن خواهد بود.

به گفته شهردار تبریز، این پروژه با هفت دهنه و ستون‌ریزی‌ یکپارچه بوده و با بهره‌برداری از آن، گره ترافیکی جاده سنتو رفع خواهد شد.

هوشیار خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت در تقاطع جاده سنتو – رسالت به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۲ متر و مساحت پنج هزار متر مربع در حال ساخت بوده و در زمان مقرر شده طبق روز شمار نصب شده، ۲۲ بهمن سال جاری بهره‌برداری می‌شود.