تمهیدات ویژه پلیس تبریز در خصوص چهارشنبه آخرسال
تمهیدات ویژه پلیس تبریز در خصوص چهارشنبه آخرسال
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تمهیدات ویژه پلیس در خصوص چهارشنبه آخرسال را تشریح کرد.

به گزارش عصرتبریز،سرهنگ الهوردیان اظهار کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آن‌ها را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می‌شوند و هر سال در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

وی ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

سرهنگ الهوردیان با بیان این‌که از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیرقابل جبران نشود گفت: رفت آمد و لوازم شخصی فرزندمان را به طور غیر محسوس کنترل کنیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام ادامه داد: با انجام طرح‌های از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده در راستای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه می‌کنند اقدامات خوب و پیشگیرانه‌ای انجام شده است.

وی گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی توسط پلیس برای چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی دستگاه قضایی برای برخورد و دستگیری افرادی که باعث برهم زدن نظم و انضباط و از همه مهمتر آسیب جانی و مالی شهروندان شوند اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی تبریز خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع مواد محترقه اطلاعات دارند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارد.