پخش «شانلی امام» از شبکه استانی سهند
پخش «شانلی امام» از شبکه استانی سهند

“شانلی امام” عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی حسن بیل افکن در سه قسمت ۵۰ دقیقه ای به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین ۱۵ خرداد از سیزده خرداد تا پانزده خرداد به صورت زنده از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از شبکه سهند پخش خواهد شد.

عصر تبریز:”شانلی امام”  عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی حسن بیل افکن در سه قسمت ۵۰ دقیقه ای به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین ۱۵ خرداد از سیزده خرداد تا پانزده خرداد به صورت زنده از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰  از شبکه سهند پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، این برنامه با ساختار ترکیبی سعی دارد با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، به بررسی ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی حضرت امام خمینی ( ره )، زمینه های شکل‌گیری قیام خونین ۱۵ خرداد و سرآغاز حرکت انقلابی مردم ایران، ضرورت شکل گیری انقلاب اسلامی، ادامه خط مشی امام ( ره ) در سیره عملی مقام معظم رهبری و نقش رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازد.

پخش نواهای متناسب با ارتحال و قیام خونین ۱۵ خرداد، پخش خاطرات ، پخش تصاویری از حضور مردم و اتفاقاتی که در زمان رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) در ۱۴خرداد سال ۱۳۶۸ به وقوع پیوسته است، پخش تصاویری از خانه حضرت امام (ره) و حسینیه جماران، مصاحبه با اقشار مختلف مردم، پخش گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) و ارتباط با کاروانهای اعزامی به حرم مطهر از جمله بخش های این برنامه می باشد .

محمد ندیمی کارگردان، اکبر رنجبر مجری، عباسیان، پورفرج و نیکمندان تصویربرداران، اسماعیل محمدی صدابردار و قادر سرافراز دستیار تهیه برنامه “شانلی امام ”  هستند .