فیلم کوتاه کارگردان جوان تبریزی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه فارسی در جشنوار فیلم جهانی وایند
فیلم کوتاه کارگردان جوان تبریزی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه فارسی در جشنوار فیلم جهانی وایند

فیلم بنی آدم ابزار یکدیگرند به نویسندگی و کارگردانی سید امین جواهری در جشنوار فیلم جهانی وایند( W.I.N.D. International Film Festival 2016) در لس آنجلس آمریکا پذیرفته شده است و نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه فارسی و بهترین بازیگر مرد گردیده است.

عصر تبریز:فیلم بنی آدم ابزار یکدیگرند به نویسندگی و کارگردانی سید امین جواهری در جشنوار فیلم جهانی وایند( W.I.N.D. International Film Festival 2016) در لس آنجلس آمریکا پذیرفته شده است و نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه فارسی و بهترین بازیگر مرد گردیده است.

این جشنواره با شعار فیلمسازان شفا دهندگان روح هستند، مادر برابر مردم مسیولیت بزرگی داریم فعالیت می کند. همچنین جایزه این جشنواره برگه طلایی می باشد.

سید امین جواهری کارگردان این فیلم کوتاه در  گفتگو با عصر تبریز با اعلام این مطلب افزود: فیلم “بنی آدم ابزار یکدیگرند” در رابطه با پسری واکسی است که در جامعه مورد توجه صنف های مختلفی همچون کارگردان، عکاس، جامعه شناس و یک سیاستمدار قرار گرفته و به عنوان ابزاری در جهت پیشبرد اهداف هر یک از این طیف ها بکار می رود.

کارگردان جوان تبریزی گفت: در واقع این فیلم کوتاه موضوع اصلی اش پرداختن به معضلات و مشکلات جامعه شعاری و کودکان کاراست. هدف ما نشان دادن جامعه ی شعاری بود، همه ی ما اهل شعار دادن هستیم، چراسیاست مداری زمانی که می خواهد به یک پست و مقامی برسد شروع به شعاردادن می کند!