وداع با شکوه مردم ملکان با شهید مراثی
وداع با شکوه مردم ملکان با شهید مراثی

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم شهید مراثی از ساعت ۹ صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ملکان در میدان شهرداری این شهر برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان محلی ملکان و همچنین ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش شهرهای همجوار از جمله مراغه، بناب و عجب‌شیر نیز حضور داشتند، امام جمعه ملکان، از حضور گسترده و بی نظیر مردم شهیدپرور شهرهای ملکان و لیلان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید سیدرضا مراثی قدردانی کرد.

حجت الاسلام حافظ زمانی گفت: شهید مراثی خانواده خود را در راه دفاع از اسلام و حرمین شریفین تنها گذاشت تا خانوده‌های ما تنها نمانند، و آفرین بر شما مردم که امروز شما نیز این شهید را تنها نگذاشتید.

 امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهید مراثی حیات خود را داد تا حیات ما زنده بماند، افزود: این شهید فرزندان خود را یتیم گذاشت تا فرزندان ما یتیم نمانند.

 وی افزود: ملت ایران امنیت خود و کشورشان را مدیون ایثار و شهادت شهدا و به خصوص شهیدان مدافع حرم می داند.

 وی حضور گسترده مردم ملکان در مراسم تشییع شهید مراثی را خاری در چشم ناپاک استکبار جهانی و اسرائیل و بخصوص وهابیت و نیروهای تکفیری و بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبری دانست.

 همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مراثی در زادگاهش شهر لیلان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ملکان بخصوص اهالی شهیدپرور و همیشه در صحنه بخش لیلان برگزار شد.
عکس و خبر  از: سیاوش عینالو