سوء استفاده انتخاباتی از دریاچه ارومیه ممنوع!
سوء استفاده انتخاباتی از دریاچه ارومیه ممنوع!

عصر تبریز: بسیار ضروری است که از هم اکنون تابلوی ورود ممنوع به دریاچه ارومیه در کمپینهای تبلیغاتی انتخاباتی امسال را زد و همه را آگاه کرد که دنباله شعارهای توخالی و پوچ برخی کاندیداها را نباید گرفت و به آنها اطمینان نکرد. به گزارش عصر تبریز به نقل از اروم نیوز، با نزدیک شدن […]

CYMERA_۲۰۱۵۰۶۲۶_۱۷۴۴۳۴

عصر تبریز: بسیار ضروری است که از هم اکنون تابلوی ورود ممنوع به دریاچه ارومیه در کمپینهای تبلیغاتی انتخاباتی امسال را زد و همه را آگاه کرد که دنباله شعارهای توخالی و پوچ برخی کاندیداها را نباید گرفت و به آنها اطمینان نکرد.

به گزارش عصر تبریز به نقل از اروم نیوز، با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه امسال و استعفای عده ای و همچنین اعلام آمادگی عده ای دیگر، کارزار و رقابت انتخاباتی ۸ ماه مانده به آن هرچند به صورت غیررسمی و پشت پرده آغاز شده است.

بسیاری از هم اکنون در خفا و آشکارا دنبال یارگیری هستند و عده ای نیز سعی در گنجانیده شدنشان در لیستها و ائتلافهای مخصوص.

لیستهایی که بسیار امید دارند به واسطه نام و نشان آن در جامعه پیروز انتخابات در حوزه خودشان شوند.

اما مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است، شعارهای انتخاباتی

نامزدهای انتخاباتی خواهد بود. نامزدهایی که از هم اکنون در شهرستان ارومیه می توان حدس زد که اولویت شعارهایشان و مهمترینشان دریاچه ارومیه خواهد بود!

دریاچه ای مظلوم که همه از آن برای نشان دادن خود استفاده می کنند و خواهند کرد. امروزه هرکسی که به نوعی حوزه مسئولیت و مدیریتش با این دریاچه مرتبط است، همیشه سعی دارد تا با علم کردن اقدامات نکرده خویش به نوعی از موفقیتهایش بگوید، اما نمی داند که موفقیت در سطح میدانی باید دیده شود و نه در روی کاغذ که دریاچه هرساله پس روی می کند.

یکی از این سازمانها و نهادها ستاد احیاء دریاچه ارومیه است. این ستاد با بودجه های میلیاردی اش، می توانست بسیار بیشتر از این تأثیرگذار باشد و در جهت احیاء دریاچه گامهایی عملی بردارد.

گرچه شاید در حالت روشنفکرمآبانه برخی بگویند اقدامات فرهنگی، هنری، راه اندازی انواع اقسام نمایشگاه بدون خروجی مثبت، برگزاری همایشها و … می تواند در بهبود وضعیت وخیم دریاچه تأثیرگذار باشد و منکر آن نیز نیستیم. اما آیا کسی که سکته قلبی کرده و رو به مرگ ، شایسته است که وی را برای بهبود وضعیتش به جای رساندن به اورژانس به کنسرت موسیقی و یا نمایشگاه پوستر برد و یا برایش در خانه فیلم سینمایی گذاشت.

بله امروزه دریاچه رو به مرگ و وضعیتش اورژانسی است و بسیار ضروری به نظر می رسد که اقدامات عملی و تأثیرگذار انجام داد، امری که ستاد احیاء دریاچه ارومیه از آن غافل است.

همانطور که در سطور بالاتر نیز ذکر شد، می توان پیش بینی کرد که در انتخابات پیش رو مهمترین شعار انتخاباتی در ارومیه، دریاچه ارومیه خواهد بود.

دریاچه ای که حالا برای عده ای محل کسب آراء خواهد شد. از این رو بسیار ضروری است که همه اعم از مردم و نامزدهای انتخاباتی بدانند که سوء استفاده از نام و عنوان دریاچه شوربخت برای رسیدن به اهداف انتخاباتی اقدامی بسیار مذموم است. چونکه نه یک نفر نماینده و نه مجموعه مدیران و مسئولان استانی توانایی احیاء دریاچه را به تنهایی ندارند و این امر مسئله ای ملی و حتی فراملی است.

از این رو هنگامی که کاندیدایی قصد تبلیغات خود با سوء استفاده از نام دریاچه و کوبیدن مسئولان و نمایندگان پیشین را دارد باید مدنظر قرار داد که وی دچار شعارزدگی است و قطعاً یک نفر به تنهایی در روند احیاء دریاچه ارومیه نمی تواند تأثیرگذار باشد.

بنابراین بسیار ضروری است که از هم اکنون تابلوی ورود ممنوع به دریاچه ارومیه در کمپینهای تبلیغاتی را زد و همه را آگاه کرد که دنباله شعارهای توخالی و پوچ برخی کاندیداها را نباید گرفت و به آنها اطمینان نکرد. اگر برنامه ای دیگر دارند و می توانند اجرا کنند، بسم الله