تبریز میزبان نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور
تبریز میزبان نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور

    عصر تبریز:سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور که در تبریز برگزار می‌شود تا بیست و دوم تیرماه جاری تمدید شد. محمدحسن چمیده‌فر اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره که برای اولین بار توسط خانه مطبوعات استان و […]

 

 

عصر تبریز:سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور که در تبریز برگزار می‌شود تا بیست و دوم تیرماه جاری تمدید شد.

محمدحسن چمیده‌فر اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره که برای اولین بار توسط خانه مطبوعات استان و این اداره کل برگزار می‌شود قرار بود تا ۳۰ خرداد ماه باشد که به علت استقبال کم‌نظیر اهالی فرهنگ و هنر تا ۲۲ تیرماه تمدید گردید.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر از شهرهای اصفهان، بجنورد، تهران، تبریز، بوکان، مشهد، ساری، بوشهر، آباده شیراز، کیش،‌کرمان، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و پارس‌آباد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

چمیده‌فر گفت: نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات؛ با موضوع فرهنگ، کاریکاتور چهره، آزاد و بخش ویژه‌ شعار سال شامل دولت و ملت،‌ همدلی و همزبانی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره و معرفی نفرات برتر این جشنواره را هفدهم مرداد و همزمان با روز خبرنگار اعلام کرد.

علاقمندن می‌توانند آثار خود را تا بیست و دوم تیرماه جاری به آدرس پست الکترونیکی به نشانیwww.NasimeFarhang.festival@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ea-ph.com مراجعه نمایند.

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و خانه‌ مطبوعات استان برگزار می‌شود.