مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی: باید فکر اساسی برای امنیت و آسایش ۴۰۰ هزار حاشینه نشین تبریز شود/ کاخ نشین نشویم
مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی: باید فکر اساسی برای امنیت و آسایش ۴۰۰ هزار حاشینه نشین تبریز شود/ کاخ نشین نشویم

در هشت سال گذشته به‌ درستی از فرصت‌ها استفاده نکردیم و فرصت‌های طلایی را از دست دادیم زیرا عدم توسعه یافتگی نامتوازن در درون دولت بود. عصر تبریز: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی به حاشیه‌نشینی ۴۰۰ هزار نفر در تبریز اشاره کرد و گفت: این مردم نوعی توسعه نیافته هستند و باید […]

در هشت سال گذشته به‌ درستی از فرصت‌ها استفاده نکردیم و فرصت‌های طلایی را از دست دادیم زیرا عدم توسعه یافتگی نامتوازن در درون دولت بود.

عصر تبریز: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی به حاشیه‌نشینی ۴۰۰ هزار نفر در تبریز اشاره کرد و گفت: این مردم نوعی توسعه نیافته هستند و باید فکر اساسی برای امنیت و آسایش آنها شود.
رضا استادرحیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار هشترود و بخشدار شهرنظرکهریزی اظهار داشت: مسؤولان باید دلسوز منطقه خود و همسو با دولت باشند.
وی افزود: انقلاب ما انقلاب مردمی است و باید توجه ویژه‌ای به مردم علی‌الخصوص مستضعفین و محرومان شود.
استادرحیمی گفت: همان گونه که امام خمینی (ره) فرموده‌اند انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است ما هم نباید فراموش کنیم پیام امام را و بیاییم کاخ نشین بشویم.
وی با اشاره به اینکه به جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولان دستگاه‌ها و ادارات باید همکاری تنگاتنگی با همدیگر داشته باشند، افزود: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نه تنها باید از لحاظ فکری و ذهنی بلکه باید از لحاظ ابزاری هم توانمند باشیم.
استادرحیمی گفت: همه باید مرد عمل باشند و از دادن شعار در ادارات پرهیز کنند زیرا از شعار عدالت و کارآیی بدهیم و عمل نکنیم همان می‌شود که میلیاردها تومان به تاراج می‌رود و دکل‌های نفتی از دستمان می‌رود.
وی گفت: ما نباید با ندانم کاری‌هایمان تیشه به ریشه انقلاب بزنیم.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: در هشت سال گذشته به‌ درستی از فرصت‌ها استفاده نکردیم و فرصت‌های طلایی را از دست دادیم زیرا عدم توسعه یافتگی نامتوازن در درون دولت بود.
وی به حاشیه‌نشینی ۴۰۰ هزار نفر در تبریز اشاره کرد و گفت: این مردم نوعی توسعه نیافته هستند و باید فکر اساسی برای امنیت و آسایش آنها شود.
در این آئین تورج اسمعیل‌زاده کلالق فعال سیاسی و از اصلاح‌طلبان شناخته‌شده‌ کلیبری که پیش از این به عنوان کارشناس سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هشترود مشغول بود، به عنوان بخشدار بخش نظرکهریزی این شهرستان معارفه و ازخدمات ناصر نادری تجلیل شد.
تورج اسمعیل‌زاده کلالق عضو شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان شهرستان تبریز و عضو حزب ندای ایرانیان است که تاکنون ریاست ستادهای انتخاباتی کروبی در سال ۸۸ و دکتر روحانی (۹۲) در شهرستان کلیبر را بر عهده داشته است.
همچنین ناصر نادری بخشدار شهر نظرکهریزی نیز به عنوان معاون فرماندار هشترود معرفی و از خدمات طالب پرهیزکار تجلیل شد.