مدیرعامل شرکت بلبرینگ سازی تبریز خلع ید می شود
مدیرعامل شرکت بلبرینگ سازی تبریز خلع ید می شود

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تبریز گفت: بر اساس قانون با همکاری دستگاه قضایی، مدیرعامل شرکت بلبرینگ سازی ایران خلع ید شده و اداره شرکت به ستاد حمایت از صنعت واگذار می شود. به گزارش عصر تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز رحیم شهرتی فر روز یکشنبه در گفت و گو با […]

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تبریز گفت: بر اساس قانون با همکاری دستگاه قضایی، مدیرعامل شرکت بلبرینگ سازی ایران خلع ید شده و اداره شرکت به ستاد حمایت از صنعت واگذار می شود.

به گزارش عصر تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز رحیم شهرتی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت بلبرینگ سازی ایران به دلیل واگذاری در دولت قبل در سال ۱۳۹۱ دچار مشکلات متعدد شده است.
وی ادامه داد: کارگران این شرکت چند ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و وعده های سهام دار تحقق نیافته است.
شهرتی فر با اشاره به حضور جمعی از کارگران این شرکت در محوطه استانداری آذربایجان شرقی گفت: این عده آمده بودند تا مشکلات خود را به فرمانداری و استانداری مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، تعدادی از کارگران شرکت بلبرینگ سازی ایران به دلیل اعتراض به عدم دریافت حقوق چند ماه خود ظهر امروز در محل استانداری آذربایجان شرقی جمع شدند.
کارخانه بلبرینگ سازی ایران در تبریز، تنها تولید کننده انحصاری انواع بلبرینگ و رولر در کشور است که پس از واگذاری سهام آن از سوی شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن به بخش خصوصی از مشکلات مدیریتی رنج می برد.
شرکت بلبرینگ ایران (IBC) در بیست و پنجم سپتامبر ۱۹۶۹ مصادف با هشتم آبان ماه ۱۳۴۸با مشارکت شرکت SKF سوئد، تأسیس شده است.
این شرکت، بلبرینگ و رولر برینگ‌های مخروطی را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) تولید می‌کند.