فرماندار تبریز مطرح کرد: اجرای طرح پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی منوط به موافقت حداکثری بازاریان
فرماندار تبریز مطرح کرد: اجرای طرح پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی منوط به موافقت حداکثری بازاریان
شهرداری باید برای جلب اعتماد بازاریان نهایت تلاش خود را بکند.

عصر: فرماندار تبریز در جلسه توجیهی طرح پیاده راه خیابان‌جمهوری اسلامی گفت : در حضور مسئولین و بازاریان عزیز اعلام می کنم، تا زمانی که موافقت حداکثری برای اجرای این پروژه به وجود نیاید، انجام آن عملی نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی فر پس از ارائه چالش ها و مشکلات بخش دولتی و خصوصی در اجرای این طرح، ضمن کافی ندانستن زیرساخت های موجود برای انجام پروژه( عدم وجود پارکینگ، رفع مشکلات بارانداز و عمده فروشان، ایمن سازی و…) اظهار داشت : شهرداری باید برای جلب اعتماد بازاریان نهایت تلاش خود را بکند.

وی با بیان اینکه این طرح باید در کمال رضایت، شفاف سازی و اطلاع رسانی انجام پذیرد اذعان داشت: تا زمانی که موافقت حداکثری برای پیاده سازی پروژه وجود نداشته باشد، اجرای آن عملی نخواهد شد و این سخن را در حضور مسئولین و کسبه بیان می کنم.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی شهرداری زیبا سازی شهر می باشد از بازاریان در خواست کرد تا اجازه دهند شورای شهر اعتباری را که در نظر گرفته است را صرف عملی کردن طرح کرده و هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی در پایان سخنان خود نتیجه نهایی مباحث مطروحه را نیاز به برگزاری جلسات بیشتر تا زمان رفع ابهامات و دغدغه های کسبه محدوده بازار خواند.

شایان ذکر است در این جلسه ، نمایندگان اصناف و بازاریان (موافق و مخالف طرح) از تشکیل جلسه مشورتی تشکر کرده و بخاطر ارزش دادن به نظرات ذینفعان و شهروندان در اجرای پروژه های شهری از فرماندار تبریز تقدیر کردند.