اجرای طرح همیان مولا در آذربایجان شرقی
اجرای طرح همیان مولا در آذربایجان شرقی

عصر تبریز: حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، ابراز داشت: طرح همیان مولا شامل جمع ‌آوری مواد غذایی در کیسه‌ها و بسته‌ های ویژه برای رساندن آن به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح همیان مولا با هدف […]

عصر تبریز: حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، ابراز داشت: طرح همیان مولا شامل جمع ‌آوری مواد غذایی در کیسه‌ها و بسته‌ های ویژه برای رساندن آن به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح همیان مولا با هدف احیای شب گردی ‌های حضرت علی(علیه السلام) به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام اجرا می ‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح، اقلام جمع آوری شده توسط مددکاران این نهاد و با همکاری معتمدین محلی بین نیازمندان توزیع می‌ شود.

دشتی خاطرنشان کرد: مردم سخاوتمند استان در قالب طرح همیان مولا طی سال گذشته بیش از ۳۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کردند.

وی ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های غذایی اهدائی خیرین نیکوکار استان در قالب طرح همیان مولا بین نیازمندان توزیع می شود.

دشتی تاکید کرد: طرح همیان مولا عبارت از جمع آوری مواد غذایی در کیسه ها و بسته های ویژه از مردم، موسسات،ادارات و کارخانجات و رساندن آن به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

وی یادآور شد: کمیته امداد در یک اقدام ابتکاری به تأسی از مولایمان حضرت علی(علیه السلام) طرح همیان مولا را با هدف احیای شب گردی های آن حضرت به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام اجرا می کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برنج، روغن،ماکارونی،انواع کنسروها، قند، شکر، چای و حبوبات از اقلامی هستند که در اولویت جمع آوری و توزیع بین نیازمندان قرار دارند.

وی یادآور شد: طرح همیان مولا منحصر به زمان خاصی نیست، اما در ماه مبارک رمضان به لحاظ فضای معنوی و تلاش مسلمانان برای کمک به یکدیگر جهت ادای تکلیف روزه داری و نیز زنده نگه داشتن سیره امامان بویژه مقتدای شیعیان امام علی(علیه السلام) اجرا می شود