شهرداری تبریز فاتح دربی والیبال آذربایجان
شهرداری تبریز فاتح دربی والیبال آذربایجان

به گزارش عصر تبریز، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال و چهارمین دیدار از این هفته، تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک به پیروزی رسید. تبریز در ست سوم این مسابقه ۲۲ بر ۲۵ مغلوب همنام ارومیه ای شد […]

به گزارش عصر تبریز، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال و چهارمین دیدار از این هفته، تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک به پیروزی رسید.
تبریز در ست سوم این مسابقه ۲۲ بر ۲۵ مغلوب همنام ارومیه ای شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید و ۴۰ امتیازی شد.
کیوان عابدزاده، قادر صادقی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
این دیدار ۱۲۰ دقیقه طول کشید، دو هزار تماشاگر در سالن شهید اقدمی داشت و حامد رضایی بازیکن شماره ۳ شهرداری ارومیه کارت زرد از داور نخست دریافت کرد.
شهرداری تبریز این مسابقه را با ترکیب مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، میکائیل تاجر، حمزه زرینی و آرش کشاورزی شروع کرد. همچنین شهرداری ارومیه با ترکیب مهدی کریمی، جواد محمدی نژاد، امیر خداپرستی، سید امین علوی، سجاد سیفی نیا و مهدی جعفروند در ابتدای این مسابقه به میدان آمد.