تشکیل ستاد نوروزی شهرداری تبریز به منظور همگرایی برنامه‌های ویژه نوروز
تشکیل ستاد نوروزی شهرداری تبریز به منظور همگرایی برنامه‌های ویژه نوروز

شهردار تبریز نوروز ۹۷ را نقطه اوج‌گیری برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ خواند و افزود: این تقارن مهم باید با هماهنگی و همگرایی حوزه‌های اجرایی، به هدایت مطلوب برنامه‌های گردشگری منجر شود.

به‌ گزارش عصر تبریز، ایرج شهین‌باهر در جمع مدیران شهرداری تبریز، گفت: به همین منظور، ستاد نوروزی در شهرداری تبریز برای برنامه‌ریزی و اجرای مناسب اقدامات ویژه نوروز، با عضویت معاونت‌های مرتبط و مسئول، تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن نوروز ۹۷ با تبریز ۲۰۱۸ و تبلیغاتی که در خصوص این رویداد مهم شده، امسال قطعاً شاهد نوروز متفاوتی خواهیم بود و از این رو، برنامه‌های متفاوتی باید طراحی و اجرا شود.

شهردار تبریز تاکید کرد: معاونت های خدمات شهری و فرهنگی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و بین الملل باید هرکدام نسبت به وظایف ذاتی‌شان ، چهره متفاوتی از تبریز برای میهمانان و مسافران ارائه دهند.

شهین‌باهر، مشارکت شهروندان را در برنامه‌های نوروزی ضروری خواند و تصریح کرد: تدارک ویژه تبریز۹۷، باید اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، با تاکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نمادها و آئین‌های سنتی و محلی، از آغازین روز نوروز تا برنامه‌های روز طبیعت، پیگیری شود.