از تمام اختیارات سازمان صنایع کوچک در جهت حمایت از صنعت کفش تبریز بهره خواهیم برد/ ایجاد شهرک تخصصی کفش تبریز
از تمام اختیارات سازمان صنایع کوچک در جهت حمایت از صنعت کفش تبریز بهره خواهیم برد/ ایجاد شهرک تخصصی کفش تبریز
پیرو دستور رئیس جمهور، نشست کارشناسی با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کفش تبریز با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران و نمایندگان کیف و کفش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، عصر چهارشنبه نشستی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران، جمعی از مسئولان استانی و مدیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های تولیدی کفش و چرم تبریز در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه صادق نجفی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بازار کفش تبریز، گفت: باید از این فرصت برای ارتقای جایگاه برند کفش تبریز و تبدیل شدن آن به یک برند جهانی استفاده شود.

وی در ادامه پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده در صنعت چرم و کفش تبریز افزود: جلسه ویژه‌ای در چند روز آینده برای ارائه جمع‎بندی های انجام شده و اتخاذ تصمیم با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار خواهد شد و گزارش آن به استحضار ریاست جمهوری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک نقش هدایت‎کننده شرکت‎های مادر را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: تولیدی های کوچک با اتصال به این هدایت کننده ها و تقویت خود به شرایط بهتری خواهند رسید.

نجفی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه گفت: بخشی از این مشکلات در حوزه وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت و برخی دیگر در استان قابل بررسی و حل شدن است.

وی با اشاره به تدوین شیوه نامه حمایت از کفش تبریز در جلسه مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: از تمام اختیار سازمان صنایع کوچک که به استان ها تفویض شده در جهت حمایت از صنعت کفش تبریز بهره خواهیم برد.

نجفی خبر از موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با پیشنهاد ایجاد شهرک تخصصی کفش تبریز داد و گفت : برای ایجاد شهرک تخصصی با توجه به موافقت وزیر محدودیتی وجود ندارد و از تمام توان شرکت شهرک‎های صنعتی در این خصوص استفاده می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نتایج حاصل از کمپین «کفش خارجی عرضه نمی‌شود» در فروشگاه های عرضه کفش تبریز را بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: این کمپین توانست مقبولیت تولیدات تبریز را افزایش دهد.

در این جلسه همچنین بازاریان و تولیدکنندگان کفش از حضور رئیس جمهور و دستور پیگیری به وزیر صنعت، معدن و تجارت قدردانی کردند.

انتهای پیام/