سهام تراکتور به مردم آذربایجان واگذار شود/ واگذاری تراکتور به یک فرد می‌تواند منجر به افت این تیم شود
سهام تراکتور به مردم آذربایجان واگذار شود/ واگذاری تراکتور به یک فرد می‌تواند منجر به افت این تیم شود
عضو شورای شهر تبریز گفت: واگذاری تراکتور به یک فرد می‌تواند منجر به افت این تیم شود که برای جلوگیری از افول آن ضرورت دارد تراکتور با سهام عام و توسط مردم اداره شود.

به گزارش عصرتبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در خصوص اعلام آمادگی سازمان ورزش شهرداری تبریز نسبت به خرید باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: بنده اطلاعی راجع به موضوع خرید تراکتور توسط سازمان ورزش شهرداری ندارم، با این حال در مقابل تراکتور احساس مسئولیت داشته و برای بازگشت این تیم به روزهای اوج از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم و اگر موضوع خرید سهام این باشگاه توسط شهرداری مطرح شود بازهم حمایت خواهم کرد.

وی خواستار واگذاری سهام تراکتور به مردم آذربایجان شد و افزود: واگذاری تراکتور به یک فرد می‌تواند منجر به افت این تیم شود که برای جلوگیری از افول آن ضرورت دارد تراکتور با سهام عام و توسط مردم اداره شود.

مسعودی ریحان با اشاره به محبوبیت تراکتور در بین مردم، گفت: این تیم نماد آذربایجان است و نباید اجازه دهیم با افت تراکتور احساسات جوانان خدشه‌دار شود.
وی با انتقاد از مدیریت سابق تراکتور، گفت: بنده بارها در جلسات عمومی با مدیرعامل سابق درگیری لفظی پیدا کرده بودم؛ چرا که تراکتور را در سرازیری سقوط قرار داده بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر: ایسنا