دمای هوای آذربایجان شرقی از فردا گرمتر می شود
دمای هوای آذربایجان شرقی از فردا گرمتر می شود

عصر تبریز:مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از فردا ( سه شنبه ) به مرور دمای هوای استان افزایش می یابد. محمد اشجعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه ای دمای هوای استان در چند روز گذشته اعلام کرد: در ۲۴ ساعت […]

گرمای-هوا

عصر تبریز:مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از فردا ( سه شنبه ) به مرور دمای هوای استان افزایش می یابد.

محمد اشجعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه ای دمای هوای استان در چند روز گذشته اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ورزقان با هشت درجه سانتی گراد بالای صفر خنکترین دما را داشت.

وی با اشاره به اینکه بالاترین دمای هوا در مدت یاد شده از شهرستان های جلفا، بناب و ملکان به میزان ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است ، گفت: در این مدت بارندگی از ایستگاه های استان گزارش نشده است.

اشجعی با اعلام اینکه دمای هوای تبریز در گرمترین زمان ۲۴ درجه و در خنکترین زمان ۱۶ درجه بالای صفر بود، گفت: هوای این شهر در زمان مخابره این خبر با ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر نسبت به مدت مشابه روز گذشته دو درجه خنکتر شده است.

مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در ۲۴ ساعت آینده هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و افزایش تدریجی دما را برای استان پیش بینی کرد.

در تیرماه امسال دمای هوا در برخی نقاط استان همچون شهرستان جلفا به ۴۴ درجه سانتی گراد و در تبریز به ۴۲ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.