برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در تبریز
برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در تبریز
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن گلریزان در تالار معلم تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در دیدار اعضای هیات امناء، شورای مشورتی و خیران ستاد دیه استان با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری و کمک به فقرا و نیازمندان است و نباید در این ماه پرخیر و برکت زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند از ذهن مردم فراموش شوند.

وی افزود:کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان علاوه بر اینکه اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال دارد سبب کاهش بسیاری از صدمات و آسیب‌های اجتماعی جامعه نیز می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در ۱۰ خردادماه جاری خبر داد و گفت: این جشن در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد و امیدواریم در این ماه پرخیر و برکت با حضور گسترده مردم، مسئولین و خیرین در جشن گلریزان شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت این اقشار آسیب‌پذیر جامعه به آغوش گرم خانواده‌هایشان باشیم.

مظفری یادآور شد: متاسفانه هم‌اکنون در زندان‌های آذربایجان شرقی ۵۴۸ زندانی به خاطر بدهی ۵۰ میلیارد تومانی در زندان به سر می‌برند و نیاز است افراد خیر و اقشار مختلف مردم در اقدامی خیرخواهانه برای تقبل شدن این مقدار از بدهی وارد عمل شوند تا خوشحالی کودکانی که چشم به راه آمدن پدرانشان هستند را به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه عنوان کرد: عده زیادی که تحمل مجازات می‌کنند ناخواسته به زندان افتاده‌اند به‌طوری‌که برخی به خاطر حوادث غیر عمد و برخی به دلیل بدهکاری‌های مالی پایشان به زندان بازشده است.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای به دلیل اتفاقات خاص و مشکلات مادی گرفتار بندزندان می‌شوند، گفت: زندان جای مناسبی برای افراد پاک و صالح نیست و باید خیران در کنار اقشار مختلف مردم در این ماه پرفضیلت شرایط آزادی این زندانیان را رقم بزنند.

انتهای پیام/