اشتباهات داوری مانع از قهرمانی‌ام شد/ خیلی زود جبران می‌کنم
اشتباهات داوری مانع از قهرمانی‌ام شد/ خیلی زود جبران می‌کنم
عضو تیم ملی تکواندو ایران گفت: برای کسب مدال طلا در رقابتهای قهرمانی آسیا از هر جهت آماده بودم، ولی داوران با اشتباهات خود مانع آن شدند تا به خواسته خود برسم.

به گزارش عصرتبریز، سعید رجبی تکواندوکار میانه‎ای تیم ملی پس از کسب مدال برنز در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ – ویتنام، گفت: سطح فنی این دوره از مسابقات به دلیل استقبال خوب کشورها و حضور بهترین سنگین وزنهای قاره کهن بالاتر از دوره قبل بود و فقط باید خدا را شکر کنم که با رسیدن به نشان برنز دست خالی به کشورم بازنمی گردم.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتیم و با آمادگی بالا به این مسابقات آمده بودیم. من در مبارزه سوم و در مرحله نیمه نهایی متاسفانه به دلیل اشتباهات داوری برابر حریف کره ای بازنده شدم. در واقع من نباختم و حریف کره ای با داوری پیروز شد.

ملی پوش تکواندو کشورمان افزود: واقعا اگر داور روی اشتباه بی دلیل به من اخطار نمی داد، شک نکنید می توانستم طلای این دوره را کسب کنیم. من دو سال پیش در وزن ششم قهرمان آسیا شده بودم و برای حضور در المپیک به وزن ۸۷+ کیلوگرم آمدم و با وجود تغییر وزن آنقدر از لحاظ روحی و روانی آماده بودم که مطمئن بودم طلا را کسب خواهم کرد.

رجبی در پایان گفت: مربیان خیلی زحمت کشیدند و همه ما آمادگی بسیار خوبی داشتیم در روزی که می توانستم قهرمان شوم، از این مهم دور ماندم.، باید خدا را شکر کنم که به نشان برنز دست پیدا کردم و به امید خدا در مسابقات آتی خیلی زود این نتجه را جبران کرده و با ثبت نتایج بهترسعی می کنم نماینده خوبی در این وزن برای کشورم باشم.

انتهای پیام/