جزئیات بیشتر از دستگیری ۶ نفر از متخلفان در شهرداری تبریز
جزئیات بیشتر از دستگیری ۶ نفر از متخلفان در شهرداری تبریز

عصر تبریز: مدیرکل حراست شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که عزم حراست شهرداری در برخورد با کوچکترین زمینه‌های تخلف، قاطع و بدون مسامحه است، گفت: شناسایی و از میان‌بردن زمینه‌های تخلف، اولویت نخست حراست شهرداری است. تراب حسنی با بیان این مطلب افزود: در اولویت دوم، با فرد خاطی، در هر جایگاه و منصبی که […]

عصر تبریز: مدیرکل حراست شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که عزم حراست شهرداری در برخورد با کوچکترین زمینه‌های تخلف، قاطع و بدون مسامحه است، گفت: شناسایی و از میان‌بردن زمینه‌های تخلف، اولویت نخست حراست شهرداری است.

تراب حسنی با بیان این مطلب افزود: در اولویت دوم، با فرد خاطی، در هر جایگاه و منصبی که باشد، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا، در روزهای اخیر، شش تن از افراد متخلف، شناسایی شده و پس از جمع‌بندی مدارک  و اسناد تخلف، تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

حسنی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که تمام هم‌و‌غم خود را صرف تکریم ارباب رجوع و سالم‌سازی محیط اداری کنیم؛ به همین منظور، گزارش‌ها و ارتباطات شهروندی را  لازمه تحقق آرمان حراستی شهرداری می‌دانیم.

صادق نجفی  شهردار کلانشهر تبریز هم نجفی با اعلام اینکه تخلف در شهرداری جایی ندارد، بیان داشت: درطول یک هفته اخیر ۶ نفر در شهرداری دستگیر شدند که یک نفر از آنان نیز از کارکنان حقوقی بود، بازرسی شهرداری افزایش یافته و با متخلفین امر به شدت برخورد خواهد شد.

این در حالی است که طی یکی دو سال اخیر پرونده های زیادی برای برخی شهرداران مناطق ومعاونین شهرداری مناطق تشکیل شده است واین دانه درشت ها فعلا به برخی دلایل آزادانه به رفتار مجرمانه خود می پردازند وانتظار می رود مقامات قضایی رسیدگی به پرونده آنها را نیز مد نظر قرار دهند.