بررسی کامل حضور دژاگه در تراکتورسازی
بررسی کامل حضور دژاگه در تراکتورسازی
از هافبک کهنه کار تیم ملی به عنوان یکی از خریدهای احتمالی تراکتورسازی یاد می‌شود هر چند این بازیکن هیچ صحبتی در مورد حضورش در لیگ ایران انجام نداده است.

به گزارش عصرتبریز، اشکان دژاگه، بازیکن کهنه کار تیم ملی فوتبال ایران که از اعتماد کامل کارلوس کی روش برخوردار است طبق شایعات اخیر در لیست خرید تراکتورسازی برای لیگ هجدهم قرار گرفته است. این در حالی است که در سال‌های اخیر همواره دژاگه را در لیست خرید تیم های سرشناس ایرانی دیده‌ایم اما این بازیکن هیچ گاه تمایلی برای حضور در فوتبال ایران از خود نشان نداده است. امسال اما تنها تیمی که او را می‌خواهد تراکتور است هر چند که خود این بازیکن هر گونه مذاکره با تراکتور را تکذیب می‌کند.

طبق بررسی‌هایی که خبرنگار عصر انجام داد، مشخص شد که تا کنون هیچ یک از مسئولان باشگاه تراکتورسازی که وظیقه مذاکره با بازیکنان مورد نظر باشگاه را دارند، با اشکان دژاگه وارد مذاکره نشده‌اند. تمامی اخبار در مورد تراکتوری شدن دژاگه در حد گمانه زنی بوده و تا این لحظه هیچ اقدام رسمی برای جذب او از سوی باشگاه تراکتورسازی انجام نشده است.

با توجه به اینکه دژاگه چند بار اعلام کرده که تمایلی برای حضور در فوتبال ایران ندارد، تراکتوری شدن او بسیار بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه پیشنهادی پدر خوانده‌ وار از سوی زنوزی به او ارائه شود که نتواند ردش کند!

انتهای پیام/