تساوی بی سر و صدا زیر آسمان بی چراغ
تساوی بی سر و صدا زیر آسمان بی چراغ
گسترش فولاد مقابل میهمان خود در هفته اول لیگ برتر به تساوی رضایت داد.

به گزارش عصرتبریز، تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان همراه بود.

هفته اول لیگ برتر
جمعه ۵ مرداد ماه ساعت ۲۰
ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر
گروه داوری: داور: علی صفایی، کمک ها: علی دودانگه و عسگر محمدی و داور چهارم: امیرعرب براقی  ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ترکیب دو تیم:

گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مصطفی سالاری، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، توحید غلامی، اسماعیل فرهادی، حسین ابرقویی(۴۶- علیرضا ارجمندیان)، محسن یوسفی، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی
سرمربی: فیروز کریمی

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، احمد آل‌نعمه، سعید زارع(۴۶- ایوب کلانتری)، وحید حمدی‌نژاد، مهرداد پورابوالقاسم، ناصر قلاوند(۲۸- رضا نعمانی) ، وحیدنامداری، میثم کریمی، محمد شیریفی و رضا درویشی
سرمربی: داریوش یزدی

نیمه اول:

گسترشی ها به عنوان میزبان دیدار، کار را بهتر از حریف آغاز کردند. آنها خیلی زود مزد حملات خود را گرفتند؛ در دقیقه ۱۲ مسابقه محسن یوسفی پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب توپ شد و با ضربه ای دیدنی از راه دور توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا تیمش را پیش بیندازد. این گل تنها گل نیمه اول بود و در ادامه کار استقلالی ها موفق به جبران گل خورده نشدند.

نیمه دوم:

در حالی که به دلیل کم افت و خیز بودن بازی در نیمه اول حواس اصحاب رسانه و هواداران به خسوف پرت شده بود، استقلالی ها در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه نیز ماشینی ها نتوانستند کاری از پیش ببرند تا اینکه بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/