شاگردان اولیویرا به تساوی رضایت دادند
شاگردان اولیویرا به تساوی رضایت دادند

عصر تبریز: دیدار تیم‌های تراکتورسازی و راه‌آهن درحالی با تساوی به پایان رسید که میزبان تبریزی تا دقایق پایانی بازی از میهمانش پیش بود و شانس رسیدن به رده دوم را هم داشت اما ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست داد. نیمه اول بازی دو تیم با برتری تیم تراکتورسازی همراه بود و در […]

عصر تبریز: دیدار تیم‌های تراکتورسازی و راه‌آهن درحالی با تساوی به پایان رسید که میزبان تبریزی تا دقایق پایانی بازی از میهمانش پیش بود و شانس رسیدن به رده دوم را هم داشت اما ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

نیمه اول بازی دو تیم با برتری تیم تراکتورسازی همراه بود و در دقیقه ۲۲ ارسال رمزی با ضربه سر سروش رفیعی شادی را به سکو ورزشگاه یادگار امام برد.

در این نیمه تیم تراکتورسازی دو بار با شوت های سزار و یک بار با ضربه سر یونس فرصت گلزنی را داشت و در مقابل عبدی نیز می توانست برای تیم میهمان گلزنی کند؛ ضمن اینکه تیم راه‌آهن در این نیمه یک گل به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم فشار تیم تراکتورسازی افزایش یافت و در دقایق ابتدایی این نیمه سروش رفیعی و علی حمودی فرصت داشتند که اختلاف نتیجه را افزایش دهند.

راه آهن نیز در ضد حملات چند بار موقعیت گل داشت که اخباری دو بار با درخشش خود مانع گلزنی برای تیم حریف شد.

در حالی که شاگردان تونی اولیویرا به پیروزی با یک گل راضی می شدند در دقیقه ۸۷ مهرداد محمدی با شوت از پشت محوطه جریمه دروازه تیم تراکتورسازی را گشود تا در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

اشکان خورشیدی در این بازی که با حضور شش هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد سزار، یان رمزی و سعید آقایی از تیم تراکتورسازی و حسین کریمی از تیم راه آهن را با کارت زرد جریمه کرد.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی ۵ امتیازی شده و راه آهن نیز دومین امتیاز خود در لیگ برتر را کسب کرد.

ترکیب اولیه تیم تراکتورسازی محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس کاردوسو، علی حمودی، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، آگوستو سزار، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، رمزی و حمزه یونس بود که در نیمه دوم میرهانی هاشمی، بختیار رحمانی و سینا عشوری برای میزبان وارد میدان شدند.

برای تیم راه‌آهن تهران نیز ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد ، سیداحمد مهدی زاده(از دقیقه ۳۵ حسین کریمی )، مهرداد محمدی، سیامک کوهنورد(از دقیقه ۶۵ امین منوچهری)، بهادر عبدی، مهدی جعفرپور، حمیدرضا دیوسالار و میلاد محمدی(از دقیقه ۸۵ امیر نصر آزادانی) بازی کردند.

هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته دو تیم به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.