مدیران کل صداوسیمای آذربایجان‎شرقی و زنجان جابه‌جا می‌شوند
مدیران کل صداوسیمای آذربایجان‎شرقی و زنجان جابه‌جا می‌شوند
سیدمحسن لطیفی و مرتضی صفری، مدیران کل صداوسیمای زنجان و آذربایجان‎شرقی جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش عصرتبریز، در حکمی از سوی رئیس سازمان صداوسیما، سیدمحسن لطیفی مدیر کل صداوسیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیر کل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان راهی آذربایجان‎شرقی می‌شود.

سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز زنجان، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با صداوسیمای مرکز آذربایجان‌‎شرقی به عنوان تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی آغاز و ده‌ها عنوان فیلم تلویزیونی، مستند و برنامه‌های ترکیبی را برای رسانه ملی تهیه کرده است.

وی پیش از این معاون سیمای مرکز آذربایجان‎شرقی بوده است و مدیریت تولید سیما و مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان آن مرکز بخش دیگری از سوایق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

لطیفی، از نوزدهم فروردین ۱۳۹۴ با حکم سه ساله جایگزین علی نواداد در صداوسیمای مرکز آذربایجان‎شرقی شده بود.

گفتنی است، مرتضی صفری ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۰ با حکم عزت‌الله ضرغامی به جای به عنوان مدیر کل صداوسیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، پیش از حضور در زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد بوده و کارشناس ارشد مدیریت است. وی در کارنامه علمی خود علاوه بر تدریس در دانشگاه امام حسین(ع) و پیام نور صاحب تألیفاتی چون «تاثیر تربیتی نماز بر جوانان» و «شهید باکری الگویی برای جوانان» است.

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید صدا و سیمای مرکز زنجان قرار است روز پنجشنبه برگزار شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر: فارس