نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر
نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر

نهمین جشنواره سراسری تئاترکوتاه اهر با جشن ویژه در شهر بازی باغ شهر این شهر شروع به کار کرد. عصر تبریز: فرماندار اهر در مراسم گشایش این جشنواره ، از همه ادارات و نهادهای این شهرستان خواست با تمام توان برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشنواره تئاتر در اهر تلاش کنند. محمد عابدی با اشاره […]

نهمین جشنواره سراسری تئاترکوتاه اهر با جشن ویژه در شهر بازی باغ شهر این شهر شروع به کار کرد.

عصر تبریز: فرماندار اهر در مراسم گشایش این جشنواره ، از همه ادارات و نهادهای این شهرستان خواست با تمام توان برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشنواره تئاتر در اهر تلاش کنند.
محمد عابدی با اشاره به اینکه ادارات شهرستان اهر برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره تئاتر تلاش کنند، اظهار داشت : ۵۰ درصد کارهای این جشنواره برعهده ادارات است.
وی به عملکرد مطلوب شهرداری در سالجاری اشاره کرد و افزود : شهرداری اهر در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نقش مهمی دارد.
وی با بیان اینکه اهر از نظر امکانات فرهنگی و هنری کمبود دارد، گفت : تمام امکانات ادارات شهرستان در اختیار جشنواره تئاتر کوتاه اهر قرار گرفته است.
عابدی گفت : برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری می تواند در راه رشد و اعتلای فرهنگ غنی منطقه و شهرستان که از دیر باز زبانزد عام و خاص بوده نقش مهم و به سزایی داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد پس از برگزاری هشت دوره موفق از جشنواره سراسری توسط انجمن توانمند نمایش شهرستان اهر این دوره نیز با کمترین نقص و بیشترین رضایت برای شرکت کنندگان و مسئولین برگزار شود.
مشاور نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر از افتتاح دو سالن نمایشی به نام میرزا طاهر قراجه داغی و حسین محب اهری طی برگزاری این جشنواره در شهرستان اهر خبر داد.
عباس شاه محمدزاده ادامه داد : دراین جشنواره برای اولین بار داوران بخش صحنه ای و خیابانی از داوران شاخص کشوری و بین المللی بوده که بخش مسابقه جشنواره را به صورت جداگانه داوری می کنند.

نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر