راه‌اندازی نخستین خانه آزادگان در تبریز
راه‌اندازی نخستین خانه آزادگان در تبریز

عصر تبریز: مسئول خانه آزادگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خانه آزادگان به عنوان نخستین خانه آزادگان کشور است، گفت: این خانه به همت فرماندهی سپاه عاشورا راه‌اندازی شده و به هیچ جایی وابسته نیست و هیچ بودجه‌ای ندارد. به گزارش فارس، محمود حسن‌زاده در نشست خبری به تشریح فعالیت‌های خانه آزادگان در تبریز پرداخت. وی […]

عصر تبریز: مسئول خانه آزادگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خانه آزادگان به عنوان نخستین خانه آزادگان کشور است، گفت: این خانه به همت فرماندهی سپاه عاشورا راه‌اندازی شده و به هیچ جایی وابسته نیست و هیچ بودجه‌ای ندارد.

به گزارش فارس، محمود حسن‌زاده در نشست خبری به تشریح فعالیت‌های خانه آزادگان در تبریز پرداخت.

وی با بیان اینکه خانه آزادگان به عنوان نخستین خانه آزادگان کشور است، گفت: این خانه به همت فرماندهی سپاه عاشورا راه‌اندازی شده و به هیچ جایی وابسته نیست و هیچ بودجه‌ای هم ندارد.

حسن‌زاده یادآور شد: استان‌های دیگر کشور نیز مایل هستند خانه‌های آزادگان را راه‌اندازی کنند ولی در حال حاضر تنها خانه آزادگان متعلق به آذربایجان‌شرقی و تبریز است.

مسئول خانه آزادگان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: محل این خانه نیز توسط شهرداری تبریز تامین شده و در حال تعمیرات است و تلاش داریم تا خدمات فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی ارائه شود.

وی تاکید کرد: آزادگان دیگری که از سایر شهرهای کشور به تبریز مسافرت می‌کنند، می‌توانند در سوئیت‌های این خانه ساکن شده و به صورت محترمانه و عزتمندانه از این خانه استفاده کنند.

حسن‌زاده بیان کرد: این خانه در محل میدان آذربایجان تبریز قرار دارد و امکانات خوبی در اطراف آن مستقر است و تلاش می‌کنیم تا این خانه به صورت خودگردان و درآمدزا فعالیت کند.

وی افزود: این خانه به صورت پاتوقی برای آزادگان فعالیت خواهد کرد و اگر کسی از هم‌میهنان، دانش‌آموزان، دانشجویان و یا سایر عزیزان علاقمند به تحقیق در مورد آزادگان و مصاحبه با آنان هستند می‌توانند در این خانه با آنان ملاقات کنند.

مسئول خانه آزادگان تبریز گفت: آزادگان در این خانه می‌توانند به مسائل رفاهی و استراحت بپردازند و از خدمات ورزشی نیز بهره‌مند شوند.