معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی: حاشیه‌نشینی اطراف شهرها متوقف شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی: حاشیه‌نشینی اطراف شهرها متوقف شود

عصر تبریز: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار عملکرد مطلوب فرمانداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد و گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از این حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها ادامه پیدا نکند. به گزارش خبرگزاری فارس، سعید شبستری در سمینار فرمانداران با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار […]

عصر تبریز: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار عملکرد مطلوب فرمانداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد و گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از این حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها ادامه پیدا نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید شبستری در سمینار فرمانداران با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: آزادگان مدال شجاعت و پایداری را بر سینه دارند و امیدواریم در سایه رهبری کشتی انقلاب به مسیر خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: توافق هسته‌ای موجب نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه شد و دولت و مسئولان نظام از این سرمایه‌های حاصل شده استفاده و جامعه را به سوی اهداف خود رهنمون کنند.

شبستری با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: برنامه‌های هفته دولت با عنوان ارتباط آفرینی بیشتر با مردم خواهد بود و فرمانداران برنامه‌های دولت و اقدامات انجام شده را به جامعه منعکس کنند.

شبستری افزود: با وجود تمام مشکلات موجود سند تدبیر و توسعه در ادارات کل مختلف و شهرستان‌ها در حال ادامه است و پیشرفت ۲۰ تا ۳۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: برنامه‌های مبسوطی در هفته دولت پیش‌بینی و جداولی در این زمینه تهیه شده و به مسئولان امر منتقل خواهیم کرد.

شبستری بر ارتباط مناسب و سریع با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها در افکار عمومی حضور موثری دارند و می‌توانند تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار عملکرد مطلوب فرمانداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد و گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از این حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها ادامه پیدا نکند.

وی بر جلب مشارکت سرمایه‌گذاران به خصوص ایرانیان مقیم خارج از کشور و استان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت‌ها باید شناخته شده و استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود بر تشکیل کارگروه‌های اجتماعی در مراکز شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: کارگروه‌ها به صورت منظم و جلسات امر به معروف و نهی از منکر نیز برگزار شود.

شبستری توجه به شاخص‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌ها را یادآور شد و افزود: در این زمینه هماهنگی‌های مختلف باید انجام شود و تامین امنیت نیز مورد توجه جدی قرار دارد.