گزینه‌های هیجان انگیز سرمربیگری روی میز تراکتوری‌ها
گزینه‌های هیجان انگیز سرمربیگری روی میز تراکتوری‌ها
گزینه‌های هیجان انگیز سرمربیگری روی میز تراکتوری‌ها قرار دارد.

به گزارش عصرتبریز، پس از اینکه همکاری جان توشاک و باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی به پایان رسید، گمانه زنی ها در مورد جانشین سرمربی ولزی روی نیمکت تراکتورسازان آغاز شد. برخلاف دوره های گذشته گزینه های زیادی در رسانه ها مطرح نشده است. بی شک خصوصی شدن باشگاه و کمتر شدن نقش واسطه ها در تعیین سرمربی و پیشنهاد نفرات خاص به باشگاه، دلیل اصلی این موضوع است. طبق اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار عصر، تراکتوری ها در حال حاضر مشغول بررسی چند مربی هستند که در صورت حضور آنها در تراکتورسازی، هواداران این تیم به شدت ذوق زده خواهند شد.

تراکتوری ها هم اکنون با ۲ گزینه هیجان انگیز در حال مذاکره هستند. این دو گزینه که در زمان بازیکنی، چهره های بسیار شاخصی بودند، در صورت قبول هدایت تراکتورسازی، بار دیگر این تیم را تبدیل به تیمی جذاب خواهند کرد. با توجه به اینکه روند مذاکرات هنوز به مراحل نهایی نرسیده و باشگاه نیز به صورت رسمی اسامی نفرات مورد نظر خود را اعلام نکرده، عصرتبریز نیز از انتشار نام دو گزینه ای که از آنها به عنوان گزینه های هیجان انگیز یاد می شود، خودداری می کند. در صورتی که مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و حضور مربی مورد نظر در تراکتورسازی در آستانه تحقق باشد، شاهد معرفی کامل او خواهید بود.

لازم به ذکر است که در چند ماه اخیر به ویژه فصل نقل و انتقالات و دوران پایان همکاری توشاک، این تجربه حاصل شد که انتشار اخبار موثق با وجود داشتن منابع معتبر و وقوع آنها پس از چند روز با اقبال عمومی مناسبی از سوی هواداران مواجه نمی شود و آنها برخلاف تصور به جای تمایل به دریافت اخبار دقیق چند روز پیش از وقوع، بیشتر تمایل به انتشار اخباری دارند که به صورت کاذب و غیر واقعی اوضاع را آرام نشان می دهد!

انتهای پیام/س