تراکتور، ناجی رضاییان می شود؟
تراکتور، ناجی رضاییان می شود؟
ستاره تیم ملی برای اینکه از لیست کی روش بیرون نماند بایستی به زودی فعالیت خود را در فوتبال باشگاهی از سر بگیرد.

به گزارش عصرتبریز، رامین رضاییان در جدترین لیست دعوت شدگان به تیم ملی حضور ندارد. کارلوس کی روش که اعلام کرده بود در صورت تداوم بدون تیم بودن این بازیکن وی را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد در این اردو گفته خود را عملی کرد. رامین رضاییان که یکی از ستاره های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود دوست ندارد به راحتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را از دست بدهد. این در حالی است که با توجه به پایان یافتن دوران نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، رضاییان شانس زیادی برای لژیونر شدن ندارد. او باید هر چه زودتر یک تیم باشگاهی ایرانی را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کند.

در میان تیم های باشگاهی داخلی تنها تیمی که نسبت به جذب رامین رضاییان ابراز علاقه کرده، تراکتورسازی است. علی رغم تلاش رامین برای بازگشت به پرسپولیس، این باشگاه با توجه به حواشی دوران حضور وی، چندان تمایلی به بازگشتش ندارد. دیگر تیم های مطرحی چون استقلال و سپاهان نیز در پست رضاییان مهره های قابلی دارند و به نظر نمی رسد که توان پرداخت رقم قرارداد درخواستی وی را داشته باشند. به این ترتیب تراکتورسازی تنها راه امید ستاره تیم ملی برای بازگشت به لیست کی روش به شمار می رفت. ستاره تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ با توجه به خواسته هایی که از باشگاه تراکتورسازی داشت، باعث شد تا این باشگاه چندی پیش اعلام کند که از جذب وی منصرف شده است.

به این ترتیب باید دید که آیا شرایط عوض شده و تراکتوری ها بار دیگر به سمت رامین رضاییان خواهند رفت؟ بی شک برای عملی شدن این اتفاق بایستی رضاییان خواسته های خود را تعدیل کند. البته از منابع آگاه خبر رسیده که برخی از بازیکنان سرشناس تراکتورسازی نسبت به جذب این بازیکن تمایل زیادی نشان نداده اند.

انتهای پیام/س